Optima servisi

Kontakt i podrška

Business Trunking

Racionalna poslovna priča

 

Usluga Bussines Trunking namijenjena je poslovnim korisnicima koji imaju vlastite PBX centrale na različitim lokacijama, a žele maksimalno racionalizirati telekomunikacijske troškove. 


Glavne prednosti usluge:

  • Odabirom Business trunking usluge, u samom startu, vaši telekomunikacijski računi bit će niži za više od 20%.
  • Uz osnovnu uslugu, dobivate i niz korisnih dodatnih usluga koje će također pospješiti vaše poslovanje:

    Ograničavanje dolaznih poziva
    Račun sa specifikacijom dolaznih poziva (pošta, e-mail, disketa ili CD)
    Tajnost broja
  • Vaši govorni, internet i podatkovni kapaciteti biti će ostvareni na jedinstvenoj platformi, čime se dodatno štede resursi.
  • Ukoliko želite ostvariti i uštedu na razgovorima između različitih lokacija odaberite opciju „ glasovni VPN“. Besplatni razgovori između različitih lokacija, bez plaćanja zakupljenog voda, mogu početi!

Uslugu je moguće koristiti uz tarifne modele Optima L i Optima XL. 

 

Raspoloživa sučelja

ISDN BRA (Basic Rate Access) usluga je namijenjena manjim poslovnim korisnicima kao zamjena za običnu telefonsku liniju. Usluga je pogodna jer omogućuje korištenje istovremeno više slobodnih linija, prolazno biranje te pristup internetu.

Ponuda Optima Telekoma ne temelji se na korištenju NT uređaja (završnog mrežnog terminala) već na korištenju Trunking usluge i digitalnih S sučelja putem kojih se spaja jedan ili više digitalnih ISDN uređaja.

ISDN PRA (PRA - Primary Rate Access) je potpuno digitalizirana linija namijenjena srednjim i velikim tvrtkama, ustanovama i institucijama koje u svojoj telekomunikacijskoj strukturi imaju kucne (PBX) centrale. ISDN PRA omogućuje do 30 govornih (B) i jedan signalizacijski (D) kanal po jednoj telefonskoj parici. Uvođenjem ISDN linije pretplatnik dobiva mnoge prednosti u odnosu na analognu liniju: umjesto jedne korisnik dobiva do 30 digitalnih kanala, kvaliteta veze je puno bolja nego kod analognih linija, uspostava veze traje kraće, korisnik dobiva mogućnost korištenja velikog broja novih (dodatnih) usluga. 

SIP (Session Initiation Protocol) je moderno telekomunikacijsko rješenje zasnovano na novoj tehnologiji – SIP protokolu. Namijenjeno je poslovnim korisnicima koji imaju vlastitu telefonsku centralu koja podržava SIP funkcionalnosti. Usluga uključuje onoliko broj govornih kanala koliko je korisniku potrebno.

Dokumenti

Upute za podešavanje 3CX VoIP centrale

Upute za podešavanje Asterisk VoIP centrale

Za sva dodatna pitanja obratite se našoj Službi za poslovne korisnike na besplatni telefon 0800 00 89 ili dogovorite sastanak!

Pošaljite upit

Cijene su izražene bez PDV-a.