Optima servisi

Kontakt i podrška

Office 365

Svako mjesto može postati vaš ured! 

Pristupite svojim mailovima i dokumentima bilo kad, s bilo koje lokacije i bilo kojeg uređaja!

Prednosti usluge

  • pristup programima od bilo gdje i bilo kada
  • desktop i online verzije Office programa s mogućnošću editiranja dokumenata putem aplikacija za mobitele
  • korištenje jedne licencije na 15 uređaja za istu cijenu
  • 1 terabyte podatkovnog prostora na One driveu - za spremanje dokumenata, zamjena za vlastiti server
  • 50 GB prostora za e-mail sandučić - nema zatrpanog sandučića (npr. korisnici često imaju i manje od 250 MB prostora)
  • najnovija verzija programa, bez dodatne naplate i angažiranja IT stručnjaka
  • besplatni SharePoint za organizaciju poslovanja i dokumenata online
  • plaćanje u mjesečnim naknadama
  • predvidivost troška - mjesečno uvijek isti trošak, nema potrebe za planiranjem broja licencija godinu dana unaprijed!
  • nema ugovorne obveze
  • jamstvo za 99,9% neprekidnog rada - jamči Microsoft!
Pošaljite upit

Opis usluge:

Office365 sadrži skup uredskih programa: Word, Excel, PowerPoint i Outlook te sadrži dodatne mogućnosti i programe kao što su: mail (Exchange), portal za dokumente (SharePoint), web konferenciju (Skype for Business) i slično.


Office 365 paket usluga, osim lokalno na vašem računalu, nalazi se i u Cloudu, što omogućuje da svim programima koji su nužni za vaše poslovanje možete pristupiti uvijek i s bilo kojeg mjesta.


Office 365 automatski ažurira sve vaše aplikacije, stoga nikad nećete morati kupovati programske nadogradnje ili se pitati koristite li posljednju verziju. Dopušta zajednički rad više zaposlenika na istim dokumentima, olakšava suradnju, omogućuje bolju povezanost, povećava produktivnost zaposlenika, a jamči sigurnost dokumenata i podataka u Cloudu.


Više se ne morate brinuti o veličini e-mail sandučića, arhiviranju mailova, backupu poslovne dokumentacije kao ni ažuriranju i nadogradnji zastarjelih programa.


Exchange

Exchange je naziv za poslovnu elektroničku poštu unutar Office 365 paketa.


Uz očekivanu mobilnost, prednost je veliki poštanski sandučić, dijeljenje kalendara te upravljanje resursima. Valja spomenuti i kvalitetan malware te spam filter.


Svi zaposlenici mogu imati koristi od alata za povećanje produktivnosti, uključujući zaposlenike bez radnog stola ili ureda, npr. radnici u smjenama ili zaposlenici u maloprodaji ili bilo koji zaposlenik koji koristi zajedničko računalo. Tarife sustava Office 365 Kiosk pružaju usluge za poboljšanje komunikacije i suradnje zaposlenika.


S obzirom da se poslovni korisnici na tržištu razlikuju prema specifičnostima vlastitih potreba, Optima telekom vam donosi tri, sadržajno različita paketa Office 365.


Mjesečna naknada:

Mjesečna naknadna za korištenje usluge već od 29kn. 



Zainteresirani ste?

Ispunite podatke i pomoći ćemo vam u izboru paketa baš za vašu tvrtku!
Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhu kontaktiranja korisnika. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite podataka.
...