Optima servisi

Kontakt i podrška

Multifunkcijski uređaji

Smanjuju troškove poslovanja i u potpunosti uklanjaju brigu oko održavanja

Brigu oko ispisnog okruženja prepustite stručnjacima!

Prednosti usluge

  • funkcija kopiranja, ispisa, skeniranja i faksiranja
  • bez inicijalnog ulaganja
  • dostava i instalacija uređaja bez dodatnih troškova
  • edukacija o korištenju uređaja na lokaciji korisnika
  • potpuna servisna i tehnička podrška bez dodatne naplate (redovito održavanje i eventualni popravci sljedeći radni dan)
  • svi rezervni dijelovi bez dodatnih troškova
  • potrošni materijal, uključujući tonere, bez dodatne naplate
  • nadzor uređaja i ispisne okoline automatski, bez intervencije korisnika
  • smanjuje troškove poslovanja i daje mogućnost potpune kontrole
Pošaljite upit

Opis usluge

Najam multifunkcijskih uređaja s funkcijama kopiranja, ispisa, skeniranja i faksiranja bez velikih početnih ulaganja te uz potpunu servisnu i tehničku podršku automatski i na području cijele Republike Hrvatske.


Ovisno o potrebama poslovanja u ponudi je veliki raspon multifunkcijskih uređaja, dodatnih opcija kao i sustava za nadzor i kontrolu kompletnog ispisnog okruženja.

 

Više o samim uređajima i opcijama ponude pronađite u KATALOGU.

  

Kome je usluga namijenjena?

Usluga je namijenjena svim tvrtkama koje žele brigu oko ispisnog okruženja prepustiti stručnjacima kako bi se mogli koncentrirati na svoj vlastiti posao, a pritom i uštedjeti bez početnih ulaganja.

 

Kontaktirajte nas i naši će stručnjaci napraviti analizu Vaših potreba i sukladno tome pripremiti optimalnu ponudu.

 

Mjesečna naknada

Mjesečna naknadna za korištenje usluge već od 135 kuna bez PDV-a.



Zainteresirani ste?

Ispunite podatke i pomoći ćemo vam u izboru paketa baš za vašu tvrtku!
Osobne podatke koje ste naveli prikupljamo u svrhu kontaktiranja korisnika. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite podataka.
...