Brzo i fleksibilno rješenje za vaš kontaktni centar sa svake lokacije
Nema mjesta panici! Organizirajte rad kontaktnog centra u novim okolnostima. |
||
Prednosti usluge
|
||
Opis uslugeCloud Call centar iskorištava virtualizacijsku tehnologiju i omogućava svakom vlasniku kontaktnog centra da u kratkom roku organizira nesmetani rad svojih agenata s udaljene lokacije i putem bilo koje tehnologije. Radi se o visokokvalitetnom rješenju koje omogućuje jednostavno upravljanje, ali i praćenje rezultata i kontrolu rada za svakog pojedinog agenta. Za korisnika nema razlike u kvaliteti usluge koju pružate, a sustav omogućuje upravljanje velikim brojem istovremenih odlaznih i dolaznih poziva ili kampanja putem različitih komunikacijskih kanala (govorni, sms, fax, chat i e-mail) i to unutar jedinstvene aplikacije. Cloud Call centar se prodaje kao usluga, naplaćuje jednokratno ili mjesečno, bez kapitalnih ulaganja za opremu i licence. Odaberite Intereni Cloud Call Centar uz softphone aplikaciju putem računala ili mobitela i voice-to-mail uslugu nove digitalne sekretarice. Ako uz to trebate i dodatnu analitiku ili vaše poslovanje zahtijeva neke druge specfičnosti u radu kontaktnog centra odlučite se za fleksibilno i modularno Premium rješenje.
Kome je usluga namijenjena?Usluga je namijenjena svima koji odgovaraju na upite korisnika putem kontaktnog centra ili trebaju kvalitetno rješenje za komunikaciju sa svojim kupcima i klijentima sa svake lokacije koja ima internet. Fleksibilno rješenje, detaljan uvid u rad agenata i napredna analitika zadovoljit će sve vaše potrebe u komunikaciji s korisnicima uz zajamčeno smanjenje troškova.
CijeneUslugu možete ugovoriti s i bez ugovorne obveze te sami odabrati način plaćanja – jednokratno ili u mjesečnim obrocima. Iznesite nam svoje potrebe, a mi ćemo pronaći najbolje rješenje uz minimalne troškove te svakom korisniku omogućiti probno razdoblje za korištenje.
|