Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Podrška

Televizija

FUNKCIONALNOST

Imate li TV kanale u HD rezoluciji?
  • U našoj ponudi trenutačno je 8 TV kanala u HD rezoluciji. Uskoro ćemo znatno proširiti ponudu HD kanala.

    TV Kanali u HD rezoluciji:
    SportKlub 1 HD
    SportKlub 2 HD
    SportKlub 3 HD
    HBO HD
    HBO2 HD
    HBO3 HD
    Cinestar HD Premiere 1
    Cinestar HD Premiere 2

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
957 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Informativna traka mi jako brzo nestane
  • Moguće je promijeniti vremensko trajanje informativne trake u postavkama, pod opcijom Sustavi -> Prikaz informativne trake.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
898 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Je li moguće privremeno isključiti samo uslugu OptiTV?
  • Ovisi na koji način je usluga ugovorena. Ukoliko je usluga ugovorena pojedinačno, istu je moguće privremeno isključiti. Ukoliko je OptiTV usluga u sklopu nekog od paketa, nije moguće isključiti samo nju.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
952 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Jesu li svi TV kanali prevedeni na hrvatski jezik?
  • Većina stranih TV kanala prevedena je na hrvatski jezik, a niže je popis svih koje možete pratiti uz hrvatski prijevod:
    FOX
    Fox Life
    Fox Crime
    AXN
    AXN Spin
    TV1000
    Cinestar TV
    Cinestar A&T
    M1 FILM
    Viasat EPIC Drama
    Nat Geo
    Nat Geo Wild
    History
    H2
    BBC Earth
    DaVinci Learning
    Viasat History
    Viasat Explore
    24Kitchen Adria
    Woman
    Cinestar Premiere 1
    Cinestar Premiere 2
    Cinestar HD Premiere 1
    Cinestar HD Premiere 2
    Cinestar Fantasy
    Crime and Investigation
    Viasat Nature
    HBO
    HBO2
    HBO3
    HBO HD
    HBO2 HD
    HBO3 HD
    Cinemax
    Cinemax2
    Cinemax HD
    Cinemax2 HD

    Strani TV kanali sinkronizirani na hrvatski jezik:
    Pikaboo
    NickJr.  
    Nickelodeon
    Vavoom

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
963 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu povećati veličinu slova titlova na OptiTV-u?
  • Nažalost, trenutačno nije moguće utjecati na veličinu slova jer Optima Telekom preuzima prijevode od dobavljača TV kanala i ne može utjecati na njigovu izmjenu (veličinu, boju fonta i sl.). 

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
949 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu urediti korisnički profil na način da mi se ne prikazuju kanali za odrasle?
  • U glavnom izborniku, odabirite stavku 'Postavke', zatim odaberite stavku 'Sustavi', potom koristite navigacijsku tipku na daljinskom upravljaču (stralica desno) i odaberite stavku 'Poredaj kanale'. Navigacijskom tipkom na daljinskom upravljaču (stralica desno) uđite u popis kanala, zatim navigirajte navigacijskom tipkom (stralice gore dolje) do TV kanala kojeg želite "sakriti" te završite radnju klikom na polje 'Onemogući' . 

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
907 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu za vrijeme gledanja određenog TV kanala koristiti brzi izbornik za promjenu istoga i pregled informacija o TV sadržajima?
  • Za navigaciju putem brzog izbornika koristite navigacijsku tipku strelica dolje, a za pregledavanje informacija o TV sadržajima koji se trenutačno prikazuju, koristite navigacijsku tipku strelica dolje i potvrdite s OK.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
971 korisnik je označio ovo kao korisno.
Na koji način mogu urediti svoj korisnički profil na OptiTV sučelju i namjestiti roditeljsku zaštitu?
  • U glavnom izborniku, pod opcijom Postavke nalazi se 'Korisnički profil' kojim se omogućava izmjena postojećeg i izrada novog profila odabirom stavke „Kreirajte novi profil“. Želite li urediti postojeći profil, odaberite stavku „Uredi“. Želite li napraviti novi profil, odaberite stavku „Kreirajte novi profil“. Za uređivanje postojećeg profila odaberite željeni profil (npr. „Glavni“). Svoj odabir potvrdite odabirom stavke „Uredi“. Izvršite željene promjene stavki profila (ime za profil, PIN, itd.). Koristite navigacijske tipke (strelica dolje) za nastavak. Kod odabira prvog dobnog ograničenja, odabirete dobnu granicu za TV sadržaj, a kod drugog dobnog ograničenja, odabirete dobnu granicu za prikaz XXX (Erotske videoteke). 

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
927 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Na kojim TV kanalima mogu aktivirati snimanje odabranog TV sadržaja, pauzirati trenutačno emitirani TV sadržaj ili program vratiti unatrag? Naplaćuje li se dodatno ta usluga?
  • Ovisno o vašem ugovorenom paketu. Usluga Snimalice s opcijom Upravljanja vremenom (pauza, pogledaj od početka, premotaj unazad 72 sata) dostupna je unutar određenih paketa ili se može dodatno, naknadno uključiti uz nadoplatu.
    Usluga Snimalice s opcijom Upravljanja vremenom omogućena je na sljedećim TV kanalima:
    Woman
    AXN
    AXN Spin
    BBC Earth
    NovaTV
    DomaTV
    MiniTV
    RTL
    RTL2
    RTL Kockica
    RTL Living
    RTL Crime
    RTL Passion
    M1 Film
    FOX
    FOX Life
    FOX Crime
    FOX Movies
    Nat Geo
    Nat Geo Wild
    24 Kitchen Adria
    Sky News
    Baby TV
    Cartoon Network
    TV Boomerang
    CNN International
    DaVinci Learning
    History
    H2
    HNTV
    HBO
    HBO2
    HBO3
    HBO HD
    HBO2 HD
    HBO3 HD
    Cinemax
    Cinemax2
    Cinemax HD
    Cinemax2 HD
    Crime and Investigation

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
883 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Ne vidim više na listi kanala RADIO kanale
  • Radio kanali se sada nalaze pod izdvojenom ikonom na početnom ekranu. 

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
971 korisnik je označio ovo kao korisno.
Slika na televizijskom ekranu mi je užeg formata. Kako da namjestim postavke formata na OptiTV-u?
  • U Postavkama odaberite stavku sustavi > video postavke koja će vam omogućiti podešavanje formata vašeg video zaslona.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
946 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što napraviti ako mi se promijenila lozinka za PIN ili ako mi više ne radi stara?
  • Lozinku za PIN postavljate prilikom aktivacije OptiTV usluge. Ukoliko ste zaboravili broj PIN-a, nazovite službu za korisnike na besplatan broj 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
956 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što znači dodavanje uređaja i kakva je to OptiTV aplikacija?
  • OptiTV mobilnu aplikaciju moguće je besplatno preuzeti na App Store ili Google Play-ju, instalirati na mobilni uređaj te isti putem te aplikacije koristiti kao daljinski upravljač. Na OptiTV sučelju, u postavkama, pod opcijom "dodavanje uređaja", nalaze se podaci (korisničko ime i lozinka) za uparivanje mobilnog uređaja i OptiTV sučelja.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
944 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Zašto ne vidim erotske kanale i erotsku videoteku?
  • Postoji mogućnost da je u postavkama profila postavljena viša razina sigurnosti što znači da su automatski sakriveni svi sadržaji označeni 18+ (izrazito nasilni filmovi, kanali za odrasle, xxx videoteka) te je potrebno urediti postavke profila i namjestiti dobnu granicu 18+ na profilu ili otvoriti novi profil koji će imati postavljenu dobnu granicu 18+.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
965 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Zašto ne vidim hvatski prijevod (titlove) na određenim TV sadržajima i/ili TV kanalima?
  • U glavnom izborniku pod opcijom Sustavi -> Postavke titlova - potrebno je uključiti „Hrvatski“ kao jezik titlova. Određeni TV kanali podržavaju podešavanje titlova na informativnoj traci.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1005 korisnika je označilo ovo kao korisno.

OPREMA

Ako mi se uništio daljinski upravljač vlastitom pogreškom, može li se zamijeniti i po kojoj cijeni?
  • Za sve poteškoće prilikom korištenja opreme ili usluga, nazovite besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Ukoliko je došlo do uništenja daljinskog upravljača, Optima Telekom kao vlasnik opreme, sukaldno važećem cijeniku, korinsiku napaćuje:
    Prve godine cijena je 150,00 kn
    Druge godine je 112,50 kn
    Treće godine je 75,00 kn.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
939 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Mogu li više TV prijemnika spojiti na jedan OptiTV prijemnik (STBuređaj za prijem digitalnog televizijskog signala)?
  • Ne, ali dodatni OptiTV prijemnik (STB -uređaj za prijem digitalnog televizijskog signala) možete, uz dodatnu naknadu ugovoriti pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088 ili na prodajnim mjestima Optima Telekoma.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
941 korisnik je označio ovo kao korisno.
Naplaćuje li se zamjenska korisnička oprema u slučaju kvara postojeće korisničke opreme?
  • Korisnička oprema je u najmu i sve poteškoće u radu usluge i Optima Telekom opreme, potrebno je prijaviti na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088.
    Ukoliko korisnik nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakvu poteškoću u radu opreme, trošak zamjene neispravne opreme u cijelosti snosi Optima Telekom, dok će oprema oštećena uslijed nepažnje ili kao posljedica nepravilnog korištenja biti naplaćena prema cjeniku.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
980 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što sve spada u korisničku opremu i čije je ona vlasništvo?
  • Korisničku opremu čine modem i OptiTV prijemnik (STB uređaj) i ista je u vlasnišvu Optima Telekoma.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
954 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što sve spada u korisničku opremu i čije je ona vlasništvo?
  • Ovisi o modelu. Korisnička oprema objedinjuje ADSL modem i djelitelj (splitter), koji su vlasništvo korisnika ili Optima Telekoma ukoliko je korisnik odabrao najam te Set Top Box (OptiTV prijamnik), koji je vlasništvo Optima Telekoma.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
950 korisnika je označilo ovo kao korisno.

OSTALO

Koja je cijena instalacije opreme?
  • Samoinstalacijski paket šalje se besplatno, a cijena instalacije od strane Optiminog tehničara je 562,50 kn.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
993 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kolika je cijena filma u videoteci?
  • Cijena filma, ovisno o naslovu, kreće se od 5 – 15 kn.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1065 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Moram li i dalje plaćati HRT pretplatu ukoliko sam korisnik vaše TV usluge?
  • Da, prema Zakonu o Hrvatskoj radio-televiziji NN 43/92 (pročišćeni tekst) i NN 24/96 (izmjene i dopune).

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1099 korisnika je označilo ovo kao korisno.

PAKETI

Gdje mogu vidjeti popis TV kanala koje imate u ponudi?
Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
979 korisnika je označilo ovo kao korisno.
HBO OD videoteka mi je vidljiva. Zbog čega ne mogu posuditi film iz videoteke?
  • Za posudbu filma iz HBO OD videoteke potrebno je aktivirati HBO ili HBO Premium paket, putem OptiTV-a ili pozivom na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
991 korisnik je označio ovo kao korisno.
Imam li pravo na raskid ugovora zbog promjene sučelja na OptiTV platformi?
  • Korisnici nemaju pravo na prijevremeni raskid ugovora bez naknade zbog promijene sučelja na OptiTV platformi.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
987 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Koliko TV kanala imate u osnovnom paketu?
  • U osnovnom paketu imamo 84 TV i 18 radijskih kanala.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
941 korisnik je označio ovo kao korisno.
Mogu li zatražiti uslugu TV-a bez telefona i interneta?
Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1031 korisnik je označio ovo kao korisno.
Moram li potpisati ugovor na 24 mjeseca?
  • Ne morate. Možete potpisati ugovor:
    Bez ugovorne obveze
    uz ugovor na 12 mjeseci i
    uz ugovor na 24 mjeseca.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1027 korisnika je označilo ovo kao korisno.

PODRŠKA

Gdje mogu pronaći svoje korisničke podatke (Korisnički broj i PUK)?
  • Korisnički broj i PUK dobili ste u Optiminom pismu obavijesti na Vašu kućnu adresu. Također, navedene podatke moguće je dobiti i pozivom na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1048 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Ne snalazim se s navigacijskim tipkama na daljinskom upravljaču. Gdje se mogu pronaći upute?
Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1028 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što učiniti prilikom kvara korisničke opreme?
  • Kvar, smetnje ili bilo kakve eventualne poteškoće prilikom korištenja opreme ili usluga, prijavite na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Poduzet ćemo sve kako bismo Vam omogućili nesmetano korištenje ugovorenih usluga.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
964 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što učiniti ukoliko razina kvalitete OptiTV usluge nije zadovoljavajuća (npr. primjećene su greške u prikazu slike ili greške u reprodukciji zvuka)?
  • Kvar, smetnje ili bilo kakve eventualne poteškoće prilikom korištenja opreme ili usluga, prijavite na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Poduzet ćemo sve kako bismo provjerili te uklonili eventualne smetnje i neujednačenosti.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1021 korisnik je označio ovo kao korisno.
Zašto imam broj 1 (ili više) iznad ikone Moje stranice?
  • Taj broj signalizira da postoje nepročitane poruke, obavijesti upućene korisniku od strane Optima Telekoma. Ovdje Vas informiramo o sadržaju ili pogodnostima iz naše ponude i sl.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1024 korisnika je označilo ovo kao korisno.

Naša web stranica koristi kolačiće (eng. "cookies") kako bismo za vas personalizirali sadržaj i oglase na našem webu te vam pružili najbolje korisničko iskustvo. Koristimo kolačiće i kako bi vam pružali relevantne oglase na raznim drugim web stranicama putem oglašavanja na internetu.
Više informacija možete saznati ovdje.