- Imate li TV kanale u HD rezoluciji?
-
-
U našoj ponudi trenutačno je 8 TV kanala u HD rezoluciji. Uskoro ćemo znatno proširiti ponudu HD kanala.
TV Kanali u HD rezoluciji:
SportKlub 1 HD
SportKlub 2 HD
SportKlub 3 HD
HBO HD
HBO2 HD
HBO3 HD
Cinestar HD Premiere 1
Cinestar HD Premiere 2
-
- Informativna traka mi jako brzo nestane
-
-
Moguće je promijeniti vremensko trajanje informativne trake u postavkama, pod opcijom Sustavi -> Prikaz informativne trake.
-
- Je li moguće privremeno isključiti samo uslugu OptiTV?
-
-
Ovisi na koji način je usluga ugovorena. Ukoliko je usluga ugovorena pojedinačno, istu je moguće privremeno isključiti. Ukoliko je OptiTV usluga u sklopu nekog od paketa, nije moguće isključiti samo nju.
-
- Jesu li svi TV kanali prevedeni na hrvatski jezik?
-
-
Većina stranih TV kanala prevedena je na hrvatski jezik, a niže je popis svih koje možete pratiti uz hrvatski prijevod:
FOX
Fox Life
Fox Crime
AXN
AXN Spin
TV1000
Cinestar TV
Cinestar A&T
M1 FILM
Viasat EPIC Drama
Nat Geo
Nat Geo Wild
History
H2
BBC Earth
DaVinci Learning
Viasat History
Viasat Explore
24Kitchen Adria
Woman
Cinestar Premiere 1
Cinestar Premiere 2
Cinestar HD Premiere 1
Cinestar HD Premiere 2
Cinestar Fantasy
Crime and Investigation
Viasat Nature
HBO
HBO2
HBO3
HBO HD
HBO2 HD
HBO3 HD
Cinemax
Cinemax2
Cinemax HD
Cinemax2 HDStrani TV kanali sinkronizirani na hrvatski jezik:
Pikaboo
NickJr.
Nickelodeon
Vavoom
-
- Kako mogu povećati veličinu slova titlova na OptiTV-u?
-
-
Nažalost, trenutačno nije moguće utjecati na veličinu slova jer Optima Telekom preuzima prijevode od dobavljača TV kanala i ne može utjecati na njigovu izmjenu (veličinu, boju fonta i sl.).
-
- Kako mogu urediti korisnički profil na način da mi se ne prikazuju kanali za odrasle?
-
-
U glavnom izborniku, odabirite stavku 'Postavke', zatim odaberite stavku 'Sustavi', potom koristite navigacijsku tipku na daljinskom upravljaču (stralica desno) i odaberite stavku 'Poredaj kanale'. Navigacijskom tipkom na daljinskom upravljaču (stralica desno) uđite u popis kanala, zatim navigirajte navigacijskom tipkom (stralice gore dolje) do TV kanala kojeg želite "sakriti" te završite radnju klikom na polje 'Onemogući' .
-
- Kako mogu za vrijeme gledanja određenog TV kanala koristiti brzi izbornik za promjenu istoga i pregled informacija o TV sadržajima?
-
-
Za navigaciju putem brzog izbornika koristite navigacijsku tipku strelica dolje, a za pregledavanje informacija o TV sadržajima koji se trenutačno prikazuju, koristite navigacijsku tipku strelica dolje i potvrdite s OK.
-
- Na koji način mogu urediti svoj korisnički profil na OptiTV sučelju i namjestiti roditeljsku zaštitu?
-
-
U glavnom izborniku, pod opcijom Postavke nalazi se 'Korisnički profil' kojim se omogućava izmjena postojećeg i izrada novog profila odabirom stavke „Kreirajte novi profil“. Želite li urediti postojeći profil, odaberite stavku „Uredi“. Želite li napraviti novi profil, odaberite stavku „Kreirajte novi profil“. Za uređivanje postojećeg profila odaberite željeni profil (npr. „Glavni“). Svoj odabir potvrdite odabirom stavke „Uredi“. Izvršite željene promjene stavki profila (ime za profil, PIN, itd.). Koristite navigacijske tipke (strelica dolje) za nastavak. Kod odabira prvog dobnog ograničenja, odabirete dobnu granicu za TV sadržaj, a kod drugog dobnog ograničenja, odabirete dobnu granicu za prikaz XXX (Erotske videoteke).
-
- Na kojim TV kanalima mogu aktivirati snimanje odabranog TV sadržaja, pauzirati trenutačno emitirani TV sadržaj ili program vratiti unatrag? Naplaćuje li se dodatno ta usluga?
-
-
Ovisno o vašem ugovorenom paketu. Usluga Snimalice s opcijom Upravljanja vremenom (pauza, pogledaj od početka, premotaj unazad 72 sata) dostupna je unutar određenih paketa ili se može dodatno, naknadno uključiti uz nadoplatu.
Usluga Snimalice s opcijom Upravljanja vremenom omogućena je na sljedećim TV kanalima:
Woman
AXN
AXN Spin
BBC Earth
NovaTV
DomaTV
MiniTV
RTL
RTL2
RTL Kockica
RTL Living
RTL Crime
RTL Passion
M1 Film
FOX
FOX Life
FOX Crime
FOX Movies
Nat Geo
Nat Geo Wild
24 Kitchen Adria
Sky News
Baby TV
Cartoon Network
TV Boomerang
CNN International
DaVinci Learning
History
H2
HNTV
HBO
HBO2
HBO3
HBO HD
HBO2 HD
HBO3 HD
Cinemax
Cinemax2
Cinemax HD
Cinemax2 HD
Crime and Investigation
-
- Ne vidim više na listi kanala RADIO kanale
-
-
Radio kanali se sada nalaze pod izdvojenom ikonom na početnom ekranu.
-
- Slika na televizijskom ekranu mi je užeg formata. Kako da namjestim postavke formata na OptiTV-u?
-
-
U Postavkama odaberite stavku sustavi > video postavke koja će vam omogućiti podešavanje formata vašeg video zaslona.
-
- Što napraviti ako mi se promijenila lozinka za PIN ili ako mi više ne radi stara?
-
-
Lozinku za PIN postavljate prilikom aktivacije OptiTV usluge. Ukoliko ste zaboravili broj PIN-a, nazovite službu za korisnike na besplatan broj 0800 0088.
-
- Što znači dodavanje uređaja i kakva je to OptiTV aplikacija?
-
-
OptiTV mobilnu aplikaciju moguće je besplatno preuzeti na App Store ili Google Play-ju, instalirati na mobilni uređaj te isti putem te aplikacije koristiti kao daljinski upravljač. Na OptiTV sučelju, u postavkama, pod opcijom "dodavanje uređaja", nalaze se podaci (korisničko ime i lozinka) za uparivanje mobilnog uređaja i OptiTV sučelja.
-
- Zašto ne vidim erotske kanale i erotsku videoteku?
-
-
Postoji mogućnost da je u postavkama profila postavljena viša razina sigurnosti što znači da su automatski sakriveni svi sadržaji označeni 18+ (izrazito nasilni filmovi, kanali za odrasle, xxx videoteka) te je potrebno urediti postavke profila i namjestiti dobnu granicu 18+ na profilu ili otvoriti novi profil koji će imati postavljenu dobnu granicu 18+.
-
- Zašto ne vidim hvatski prijevod (titlove) na određenim TV sadržajima i/ili TV kanalima?
-
-
U glavnom izborniku pod opcijom Sustavi -> Postavke titlova - potrebno je uključiti „Hrvatski“ kao jezik titlova. Određeni TV kanali podržavaju podešavanje titlova na informativnoj traci.
-
- Ako mi se uništio daljinski upravljač vlastitom pogreškom, može li se zamijeniti i po kojoj cijeni?
-
-
Za sve poteškoće prilikom korištenja opreme ili usluga, nazovite besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Ukoliko je došlo do uništenja daljinskog upravljača, Optima Telekom kao vlasnik opreme, sukaldno važećem cijeniku, korinsiku napaćuje:
Prve godine cijena je 150,00 kn
Druge godine je 112,50 kn
Treće godine je 75,00 kn.
-
- Mogu li više TV prijemnika spojiti na jedan OptiTV prijemnik (STBuređaj za prijem digitalnog televizijskog signala)?
-
-
Ne, ali dodatni OptiTV prijemnik (STB -uređaj za prijem digitalnog televizijskog signala) možete, uz dodatnu naknadu ugovoriti pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088 ili na prodajnim mjestima Optima Telekoma.
-
- Naplaćuje li se zamjenska korisnička oprema u slučaju kvara postojeće korisničke opreme?
-
-
Korisnička oprema je u najmu i sve poteškoće u radu usluge i Optima Telekom opreme, potrebno je prijaviti na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088.
Ukoliko korisnik nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakvu poteškoću u radu opreme, trošak zamjene neispravne opreme u cijelosti snosi Optima Telekom, dok će oprema oštećena uslijed nepažnje ili kao posljedica nepravilnog korištenja biti naplaćena prema cjeniku.
-
- Što sve spada u korisničku opremu i čije je ona vlasništvo?
-
-
Korisničku opremu čine modem i OptiTV prijemnik (STB uređaj) i ista je u vlasnišvu Optima Telekoma.
-
- Što sve spada u korisničku opremu i čije je ona vlasništvo?
-
-
Ovisi o modelu. Korisnička oprema objedinjuje ADSL modem i djelitelj (splitter), koji su vlasništvo korisnika ili Optima Telekoma ukoliko je korisnik odabrao najam te Set Top Box (OptiTV prijamnik), koji je vlasništvo Optima Telekoma.
-
- Koja je cijena instalacije opreme?
-
-
Samoinstalacijski paket šalje se besplatno, a cijena instalacije od strane Optiminog tehničara je 562,50 kn.
-
- Kolika je cijena filma u videoteci?
-
-
Cijena filma, ovisno o naslovu, kreće se od 5 – 15 kn.
-
- Moram li i dalje plaćati HRT pretplatu ukoliko sam korisnik vaše TV usluge?
-
-
Da, prema Zakonu o Hrvatskoj radio-televiziji NN 43/92 (pročišćeni tekst) i NN 24/96 (izmjene i dopune).
-
- Gdje mogu vidjeti popis TV kanala koje imate u ponudi?
-
-
Popis svih TV i radijskih kanala po pojedinim paketima možete vidjeti na stranici: https://www.optima.hr/optitv/popis-kanala/osnovni-paket
-
- HBO OD videoteka mi je vidljiva. Zbog čega ne mogu posuditi film iz videoteke?
-
-
Za posudbu filma iz HBO OD videoteke potrebno je aktivirati HBO ili HBO Premium paket, putem OptiTV-a ili pozivom na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088.
-
- Imam li pravo na raskid ugovora zbog promjene sučelja na OptiTV platformi?
-
-
Korisnici nemaju pravo na prijevremeni raskid ugovora bez naknade zbog promijene sučelja na OptiTV platformi.
-
- Koliko TV kanala imate u osnovnom paketu?
-
-
U osnovnom paketu imamo 84 TV i 18 radijskih kanala.
-
- Mogu li zatražiti uslugu TV-a bez telefona i interneta?
-
-
Uslugu OptiTV-a moguće je ugovoriti u sklopu paketa s uslugom interneta i/ili telefona. Ponuda paketa i nadogradnji dostupna je na stranci: https://www.optima.hr/paketi/internet+telefon+tv
-
- Moram li potpisati ugovor na 24 mjeseca?
-
-
Ne morate. Možete potpisati ugovor:
Bez ugovorne obveze
uz ugovor na 12 mjeseci i
uz ugovor na 24 mjeseca.
-
- Gdje mogu pronaći svoje korisničke podatke (Korisnički broj i PUK)?
-
-
Korisnički broj i PUK dobili ste u Optiminom pismu obavijesti na Vašu kućnu adresu. Također, navedene podatke moguće je dobiti i pozivom na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088.
-
- Ne snalazim se s navigacijskim tipkama na daljinskom upravljaču. Gdje se mogu pronaći upute?
-
-
Detaljne upute o korištenju daljinskog upravljača možete pronaći u uputama za korištenje OptiTV-a: https://www.optima.hr/info/korisnicka-podrska.
-
- Što učiniti prilikom kvara korisničke opreme?
-
-
Kvar, smetnje ili bilo kakve eventualne poteškoće prilikom korištenja opreme ili usluga, prijavite na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Poduzet ćemo sve kako bismo Vam omogućili nesmetano korištenje ugovorenih usluga.
-
- Što učiniti ukoliko razina kvalitete OptiTV usluge nije zadovoljavajuća (npr. primjećene su greške u prikazu slike ili greške u reprodukciji zvuka)?
-
-
Kvar, smetnje ili bilo kakve eventualne poteškoće prilikom korištenja opreme ili usluga, prijavite na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Poduzet ćemo sve kako bismo provjerili te uklonili eventualne smetnje i neujednačenosti.
-
- Zašto imam broj 1 (ili više) iznad ikone Moje stranice?
-
-
Taj broj signalizira da postoje nepročitane poruke, obavijesti upućene korisniku od strane Optima Telekoma. Ovdje Vas informiramo o sadržaju ili pogodnostima iz naše ponude i sl.
-