Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Podrška

Telefon

Kako postati korisnik Optima Telekoma?
  • Možete posjetiti najbliže prodajno mjesto Optima Telekoma, nekog od naših ovlaštenih partnera ili nazvati besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
133 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Mogu li zadržati postojeći broj telefona?
  • Uvijek možete zadržati svoj broj telefona, a ukoliko prelazite na Optimu Telekom u potpunosti, možete zatražiti i novi broj.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
147 korisnika je označilo ovo kao korisno.
U čemu je ušteda prelaskom na Optimu Telekom?
  • Optima Telekom omogućava korisnicima da smanje svoj telefonski račun i do 35% u odnosu na dosadašnjeg operatora. Cijene Optima Telekoma povoljnije su od cijena drugih. Kod Optima Telekoma pozivi se obračunavaju prema sekundnom obračunu. Drugi operatori najvećem broju korisnika obračunavaju pozive po minuti, a čak i u onim paketima koje zovu sekundnim obračunom, naplatit će vam prvu minutu bez obzira na to koliko zaista razgovarate. Također imamo povoljnu mjesečnu naknadu, prikaz broja, te povoljne O-pakete koji se sastoje od 2 ili 3 usluge.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
152 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako odabrati najpovoljniji paket usluga?
  • Pozivom na broj Optima Telekom službe za korisnike 0800 0088 naši agenti rado će Vam pomoći pronaći najpovoljniju opciju za Vašu potrošnju i potrebe.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
158 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kolika je cijena telefonskog priključka?
  • Cijena instalacije je samo 1,03 kn (PDV uključen) ukoliko ste voljni potpisati ugovor na 24 mjeseca. Također je moguće potpisivanje ugovora na 12 mjeseci, i tada je cijena priključka 281,25 kn. Ukoliko se ne želite vezati ugovorom, priključak možete dobiti po cijeni od 562,50 kn (PDV uključen).

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
158 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kome plaćam pretplatu za telefon?
  • Plaćanje mjesečne naknade obvezno je i zakonom propisano. Mjesečnu naknadu plaćate Optima Telekomu.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
143 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Gdje provjeriti trenutnu potrošnju na razgovore?
  • Provjerom na korisničkim stranicama uz prethodnu registraciju ili pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
154 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Gdje mogu vidjeti detaljan ispis poziva?
  • Na vaš zahtjev Optima će vam rado dostaviti ispis poziva uz mjesečni račun. Ukoliko imate pristup Internetu, možete to u svakom trenutku učiniti i sami. Samo kliknite ovdje i ulogirajte se na korisničke stranice koristeći ime i zaporku koju ste dobili.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
156 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Je li moguće privremeno isključiti telefon i na koliko dugo?
  • Možete privremeno isključiti svoj priključak do tri mjeseca tijekom godine. Za vrijeme trajanja privremenog isključenja ne plaćate mjesečnu naknadu. Ponovno uključenje se plaća prema cjeniku Optima Telekoma.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
162 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Mogu li mijenjati postojeći paket u drugi i hoće li mi se to naplatiti?
  • Možete jednom mjesečno. Promjena se ne naplaćuje.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
148 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako zabraniti pozive prema mobitelima ili 060 brojevima?
  • Pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
156 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što ako mi ne radi telefonska linija?
  • Pokušajte prvo provjeriti telefonski aparat na drugoj liniji ili ispravni aparat na svojoj. Ako niti nakon toga ne radi, možete pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088 prijaviti smetnju.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
163 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Je li moguće aktivirati 'favourite' broj i na koji način?
  • Moguće je aktivirati opciju koja se u Optima Telekomu zove Friends broj, pozivom na besplatni broj službe za korisnike 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
152 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Imam smetnje u telefonskoj slušalici. Kome se mogu obratiti za pomoć?
  • Provjerite ispravnost telefonskog aparata, te ako ste korisnik usluge interneta ili televizije provjerite i je li Vam telefonski aparat ispravno spojen na razdjelnik (splitter). Nakon toga, ako i dalje imate smetnje možete pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 00 88 prijaviti smetnju.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
160 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Imam prikaz broja, ali mi telefon ne pamti propuštene pozive.
  • Spremanje propuštenih poziva funkcionalnost je samog telefonskog aparata. Optima Vam nudi besplatni prikaz broja, a hoće li broj biti spremljen, ovisi o tome podržava li Vaš telefonski aparat tu opciju.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
161 korisnik je označio ovo kao korisno.