Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Podrška

Računi

Koja su moja potrošačka prava na jednostrani raskid ugovora, a sukladno Zakonu o zaštiti potrošača?
  • Potrošač je pri sklapanju ugovora za korištenje usluge upoznat sa pravom na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvarili pravo na jednostrani raskid zaključenog ugovora, morate obavijestiti Optima Telekom o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na adresu sjedišta Optima Telekoma), telefaksom (na broj: 0800 0087) ili elektroničkom poštom (na e-mail adresu: prigovor@optima-telekom.hr), u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora, kojeg možete preuzeti niže.


    Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
147 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Ukoliko imam status hrvatskog branitelja, dobivam li kakav popust?
  • Optima Telekom ima braniteljski paket namijenjen za članove UHDDR (Udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata) i ostale dragovoljce Domovinskog rata koji nisu članovi udruge, objedinjuje posebne povlastice za pozive prema fiksnoj mreži u Republici Hrvatskoj, ali i povoljnije pozive prema nacionalnim mobilnim mrežama i inozemstvu u odnosu na ostale operatore.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
139 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Ukoliko imam status invalida, imam li pravo na kakav popust?
  • Optima Telekom ima povlašteni paket namijenjen korisnicima s postotkom invalidnosti većim od 80%.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
131 korisnik je označio ovo kao korisno.
Mogu li se računi plaćati i trajnim nalogom?
  • OT trenutno ima sklopljen ugovor o plaćanju trajnim nalogom sa:

    • Zagrebačkom bankom 
    • Dinersom 
    • Erste bankom 
    • PBZ bankom 
    • Raiffeisen bankom 
    • Kvarner bankom 
    • OTP bankom 
    • Karlovačkom bankom 
    • HPB 
    • Istarskom kreditnom bankoma Umag

    Postoji mogućnost individualnog sklapanja usluge trajnog naloga na sljedeći način:

    banka šalje dopis OT-u u kojem treba navesti:

    • naziv korisnika i adresu 
    • fax na koji im treba slati prijepis računa 
    • ukoliko banka ne zna na koji broj fax-a treba poslati dopis, on glasi: 051 492 737, a ako želi pismeno: na OT – Sektor za naplatu potraživanja; Andrije Kačića Miošića 1, 51000 Rijeka
Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
132 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Ukoliko i dalje dobivam dva računa, što trebam napraviti da imam samo jedan?
  • Pozivom na broj Optima Telekom službe za korisnike 0800 0088 naši agenti rado će Vas uputiti u način aktivacije jednog računa.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
132 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Mogu li kako smanjiti račun s obzirom da često zovem inozemstvo?
  • Račun možete smanjiti aktivacijom tarifne opcije Europa ili Svijet.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
133 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Gdje mogu platiti račun bez naknade?
  • U poslovnicama Zagrebačke banke uz predočenje OT računa.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
154 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Naplaćuje li se poziv i ako se nitko nije javio?
  • Optima Telekom naplaćuje isključivo ostvarene pozive, a ukoliko ste pozvanim brojem uspostavili vezu s kućnom centralom, veza je ostvarena i bit će naplaćena.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
138 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Mogu li preseliti telefonski priključak na drugu adresu, i koliko se to plaća?
  • Da, ukoliko za to postoje tehnički uvjeti. Preseljenje se naplaćuje prema važećem OT cjeniku.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
139 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Mogu li svoj račun primati na e-mail?
  • Da. Uslugom OT eRačun biti će Vam omogućen pregled Vašeg računa na korisničkim stranicama. U tom slučaju na Vašu email adresu ćete dobiti obavijest kada je Vaš račun kreiran.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
157 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako aktivirati trajni nalog putem banke?
  • Korisnici Optima Telekoma koji žele aktivirati trajni nalog Zagrebačke banke, Hrvatske poštanske banke, Erste banke, Privredne Banke Zagreb, Raiffeisen banke, BKS banke, OTP banke, Karlovačke banke, Istarske kreditne banke Umag i Hypo-Alpe-Adria-Banke mogu to učiniti u poslovnicama ponuđenih banaka uz predočenje zadnjeg telefonskog računa Optima Telekoma.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
141 korisnik je označio ovo kao korisno.
Kako aktivirati Diners trajni nalog?
  • Korisnici Optima Telekoma koji žele aktivirati Diners trajni nalog mogu to učiniti ispunjavanjem dolje navedenog obrasca koji je potrebno ispuniti i poslati poštom na adresu:

    Optima Telekom, p.p. 68, 10 020 Novi Zagreb.

    Ukoliko želite postati korisnik Optima Telekoma i aktivirati trajni nalog, obratite se našoj Službi za korisnike na besplatnom broju 0800 0088, i na Vašu adresu stiže kompletna dokumentacija s uputama kako postati korisnik Optima Telekoma.


    Obrazac za Diners trajni nalog

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
127 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Aktivacija e-Računa i trajnog naloga?
  • Uvedite reda u svoje ladice s računima i papirnate zamijenite elektronskim, e-Računom! Ne samo da ćete pojednostaviti način plaćanja OT usluga već dajete i svoj doprinos očuvanju šuma i planeta Zemlje!

    E-računi su lako dostupni na vašim korisničkim stranicama, a na istom mjestu postoji i njihova arhiva. Svaki mjesec, putem e-maila, šaljemo vam poruku o prispijeću vašeg e-Računa.

    Kontrolirajte troškove na jednostavan način uz e-Račun i korisničke stranice Optima telekoma!

    Za više informacija ili pomoć pri aktivaciji usluge OT e-Računa:

    • putem korisničkih stranica Moja Optima
    • javite se našoj službi za korisnike putem elektroničke pošte na info@optima-telekom.hr 
    • putem besplatnog info telefona Optima Telekoma 0800 0088 ili 
    • preuzmite upute za aktivaciju OT e-Računa
Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
142 korisnika je označilo ovo kao korisno.