Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Podrška

Računi

Hoće li mi se što naplatiti, ako u mjesecu nije ostvareno niti jedno spajanje na internet?
  • Ukoliko nije ostvareno niti jedno spajanje, naplatit će se samo brzina (s obzirom da je većina modema podešena tako da se automatski spajaju, potrebno ih je ugasiti kako biste onemogućili spajanje).

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
81 korisnik je označio ovo kao korisno.
Nije mi jasan moj račun.
Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
435 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Do kada točno trebam platiti račune, kada je datum dospijeća?
  • Preporučujemo vam da račune platite do datuma njihova dospijeća. Datum dospijeća za plaćanje računa je 15. u mjesecu za račun iz prethodnog mjeseca. Plaćate li internet bankarstvom, možete to učiniti i vikendom ako na vikend pada datum dospijeća.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
441 korisnik je označio ovo kao korisno.
Što ako ne platim račune do roka dospijeća?
  • Ako ne podmirite iznos svog računa do datuma njegova dospijeća, račun se smatra opomenom te će vam na idućem računu biti zaračunata zakonska zatezna kamata u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, koja će biti iskazana pod zasebnom stavkom 'Troškovi kamata'. Svaki račun trebate podmiriti unutar 60 dana od datuma dospijeća, inače će usluga biti privremeno isključena.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
464 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Nisam uopće dobio/la račun. Što trebam napraviti?
  • Ako niste primili račun, molimo vas da nazovete našu Službu za korisnike, na besplatan broj 0800 0088. Također, putem Službe za korisnike možete zatražiti i prijepis računa. Slanje prijepisa računa putem pošte naplaćuje se 12,50 kn. 

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
481 korisnik je označio ovo kao korisno.
Što ako izgubim račun, možete li mi ga ponovno poslati?
  • Ako ste izgubili račun, prijepis računa možete zatražiti putem Službe za korisnike, na besplatnom broju 0800 0088. Osigurajte se za budućnost i ugovorite besplatnu uslugu za primanje računa e-mailom i tako ćete uvijek imati svoje račune na jednome mjestu. Više o ovoj usluzi pogledajte u pitanjima o primanju računa e-mailom.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
435 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Ukoliko i dalje dobivam dva računa, što trebam napraviti da imam samo jedan?
  • Pozivom na broj Optima Telekom službe za korisnike 0800 0088 naši agenti rado će Vas uputiti u način aktivacije jednog računa.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
416 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu početi dobivati svoje račune na e-mail?
  • Račun e-mailom možete primati na dva načina kao:

    1. pdf dokument

    2. elektronički račun

    Račun u pdf dokumentu dobivate na e-mail adresu koju ste nam dostavili za uslugu slanja e-računa, a plaćate ga aplikacijama banaka putem mobilnog ili internet bankarstva. Važno je napomenuti i da BAR kod za plaćanje možete preko ekrana računala skenirati aplikacijama mobilnog bankarstva. Za aktiviranje ove usluge nazovite Službu za korisnike na besplatan broj 0800 0088.

    Elektronički račun također zamjenjuje papirnati oblik, no plaćate ga samo jednim klikom. Račun dobivate u sandučiću kojim se služite za internet ili mobilno bankarstvo. Riječ je o bankarskoj usluzi i trebate je ugovoriti u svojoj banci.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
455 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Zašto je e-račun najbolji način primanja računa?
  • Dobivanje računa e-mailom može vam zaista pojednostaviti život. Ne morate čekati u redovima da biste platili račun jer ga plaćate aplikacijama banaka ili internet bankarstvom. Računi će vam uvijek stizati na vrijeme, odnosno brže nego poštom pa imate više vremena do roka dospijeća. Osim toga, uvijek znate gdje se vaši računi nalaze. U slučaju da se selite, oslobođeni ste obveze oko dokumentacije promjene adrese za zaprimanje računa, a smanjujući količinu papira potrebnog za slanje računa - pridonosite i očuvanju okoliša.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
441 korisnik je označio ovo kao korisno.
Gdje i kako sve mogu platiti račun?
  • Račune možete platiti na svim platnim mjestima, gdje inače plaćate svoje račune, kao i internet bankarstvom.

    Ako želite, račune možete plaćati i izravno sa svog bankovnog računa, putem usluge SEPA izravno terećenje, a koja je u lipnju 2019. zamijenila uslugu trajnog naloga.

     

    ŠTO JE SEPA i kako ju mogu aktivirati?

     

    SEPA (engl. Single Euro Payments Area) je usluga koja zamjenjuje trajni

    nalog. Aktivacijom usluge SEPA dajete Optima Telekomu suglasnost za provođenje naloga izravnog plaćanja računa s vašeg bankovnog računa.

    Za aktivaciju ove usluge potrebno je ispuniti obrazac SEPA suglasnost za Osnovno izravno terećenje i poslati ga putem maila na adresu info@optima-telekom.hr ili poštom na adresu: Bani 75/a, 10010 Zagreb.

    Mailom možete poslati slikani ili skenirani dokument. Suglasnost molimo popunite čitko s podacima osobe s čijeg će se bankovnog računa plaćati računi za telekomunikacijske usluge Optima Telekoma. Ako su osoba na koju glasi Ugovor i osoba koja plaća račune različite, upišite podatke osobe koja plaća račune.

    Obrazac za aktivaciju usluge SEPA

     

     

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
439 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Usluge su mi isključene jer nisam na vrijeme platio/la račun. Što trebam napraviti?
  • Što prije platite račune. Nakon što primimo uplatu, sve će vam usluge ponovno proraditi. Kako biste izbjegli ovakve situacije, ugovorite besplatnu uslugu za primanje računa e-mailom. Više o usluzi pogledajte u pitanju o primanju računa e-mailom.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
454 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako uputiti prigovor u slučaju kad mi se čini da mi je usluga pogrešno obračunata?
  • Prigovor na račun možete podnijeti u pisanom obliku u roku od 30 dana od dana dospijeća računa za pružene usluge, i to na e-mail: prigovor@optima-telekom.hr ili slanjem dopisa na adresu:

    OT – Optima Telekom d.d., Zagreb, Bani 75/a, 10010 Zagreb.

    Pisani odgovor dostavit ćemo vam u roku od najviše 15 dana od dana zaprimanja vašeg prigovora, odnosno u roku od 30 dana od dana prigovora u vezi s pružanjem usluga s posebnom tarifom.

    Usluge s posebnom tarifom najčešće su usluge posebnih brojeva, npr. Usluge glasovanja – 061x, Usluge sa sadržajem neprimjerenim za djecu – 064x, Usluge nagradnih igara 065x i sl.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
429 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu zatražiti detaljan ispis poziva i koliko se to naplaćuje?
  • Putem Službe za korisnike, na besplatnom broju 0800 0088, možete zatražiti detaljan ispis poziva. Usluga je potpuno besplatna.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
495 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu promijeniti adresu na koju mi dolaze računi?
  • Adresu za dostavu računa možete promijeniti putem Službe za korisnike, pozivom na besplatni broj 0800 0088.

    Riješite odmah i sve buduće obveze oko mijenjanja adrese za dostavu računa i primajte račun na e-mail ili u sandučiću internet bankarstva. Više o ovim uslugama pogledajte u pitanjima vezanim uz dobivanje računa putem e-maila.

     

     

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
444 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što je to Umanjenje uslijed tehničke poteškoće?
  • Vaš će račun biti umanjen za vrijeme u kojem niste imali uslugu, a razlog je tehnička poteškoća. Popust vam obračunavamo od trenutka kada nam prijavite takvu poteškoću pa do trenutka dok nije uklonjena, odnosno umanjenjem naknade na računu za mjesec u kojem je prijavljeni kvar uklonjen, i to razmjerno broju dana za koje niste mogli koristiti uslugu (od prijave kvara do zatvaranja kvara). Iznos umanjenja bit će istaknut na računu kao zasebna stavka (Umanjenje uslijed tehničke poteškoće).

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
458 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Na računu mi se naplaćuje Prodaja opreme, što je to?
  • Prodaja opreme bit će vidljiva u slučaju da ste kupili bilo kakav uređaj. Najčešće je riječ o Bežičnom pojačivaču Wi-Fi signala, Strujnom prijenosniku IPTV signala ili Bežičnom prijenosniku internetskog i IPTV signala. Cijena ovih usluga varira ovisno o količini rata na koje otplaćujete uređaje.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
417 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Naplaćuje li se poziv i ako se nitko nije javio?
  • Optima Telekom naplaćuje isključivo ostvarene pozive, a ukoliko ste pozvanim brojem uspostavili vezu s kućnom centralom, veza je ostvarena i bit će naplaćena.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
409 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Na računu mi se naplaćuje Naknada za podržanu instalaciju. Što je to?
  • Riječ je o usluzi koju posebno naručujete, a uključuje dolazak tehničara koji vam pritom donese opremu (STB i/ili modem) te uređaje spoji/osposobi za funkcioniranje.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
414 korisnika je označilo ovo kao korisno.