Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Podrška

Povrat opreme/uređaja

Što se točno podrazumijeva pod "oprema"?
  • Opremu ili punim nazivom Terminalnu opremu čine uređaji nužni za ispravno funkcioniranje usluga koje ste ugovorili.

    Riječ je o uređajima: OptiTV prijemnik i modem.

    • OptiTV prijemnik omogućava gledanje OptiTV televizije.
    • Modem omogućava korištenje usluge pristupa internetu.

    U sklopu usluge Optima Telekom dostavlja svu terminalnu opremu potrebnu za funkcioniranje usluga. Važno je napomenuti kako je vlasnik opreme Optima Telekom i da tijekom pretplatničkog odnosa opremu dobivate na korištenje (bez plaćanja naknade).

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
154 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Mogu li koristiti vlastitu opremu (modem i/ili STB)?
  • Možete koristiti i vlastitu opremu samo ako je kompatibilna s tehničkim rješenjem usluga Optima Telekoma te ako ne ugrožava sigurnost i kvalitetu usluga kod drugih pretplatnika usluga Optima Telekom.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
154 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Zašto trebam vraćati opremu?
  • Tijekom pretplatničkog odnosa opremu dobivate na korištenje (bez plaćanja naknade). Vlasnik opreme je Optima Telekom pa je iz tog razloga trebate vratiti.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
140 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što se događa ako ne vratim opremu?
  • Ako nakon prestanka ugovora ne vratite opremu, naplatit će vam se puna cijena uređaja u skladu s važećim cjenikom Optima Telekoma.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
150 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Na koju adresu vraćam opremu?
  • Opremu vraćate u ispravnom stanju (u kakvom ste je i dobili) isključivo slanjem putem pošte na adresu:

    OT - Optima Telekom d.d.
    Bani 75a, 10010 Zagreb

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
242 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Tko snosi troškova vraćanja opreme?
  • U skladu s ugovorom, opremu koju ste dobili na korištenje (bez plaćanja naknade) vraćate o vlastitom trošku. 

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
145 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što ako je oprema koju vraćam oštećena?
  • U slučajevima uništenja i/ili oštećenja opreme i ne vraćanja opreme nakon prestanka ugovornog odnosa, vlasnik (Optima Telekom) naplatit će punu cijenu opreme u skladu s važećim cjenikom Optima Telekoma.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
134 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako vraćam opremu u slučaju jednostranog raskida ugovora?
  • Ako iskoristite svoje pravo jednostranog raskida ugovora, opremu trebate vratiti u roku 14 dana od kada ste nas pismeno obavijestili o raskidu.

    Opremu vraćate u ispravnom stanju u kakvom ste je dobili isključivo slanjem putem pošte na adresu:

    OT - Optima Telekom d.d.
    Bani 75a, 10010 Zagreb

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
150 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kakva je procedura jednostranog raskida ugovora?
  • Vaše je pravo, ne navodeći razloge, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana primitka potvrde o sklopljenom ugovoru. U ovom slučaju neće vam se naplatiti naknada za prijevremeni raskid ugovora. Kako biste ostvarili svoje pravo jednokratnog raskida ugovora, trebate nam prije isteka navedenog roka od 14 dana poslati nedvosmislenu izjavu o raskidu ugovora. U izjavi obvezno navedite svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

    Možete koristiti i primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji smo vam pripremili: Obrazac za jednostrani raskid ugovora

    Izjavu možete poslati:

    • elektroničkom poštom na e-mail: prigovor@optima-telekom.hr
    • poštom na adresu: OT-Optima Telekom d.d., Bani 75a, 10010 Zagreb
    • telefaksom na broj 0800 0087
Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
165 korisnika je označilo ovo kao korisno.