- Moji ukućani najviše gledaju filmove i sportske programe. Imate li filmskih i sportskih kanala u osnovnom OptiTV paketu?
-
-
Naravno, osnovni OptiTV paket obiluje raznovrsnim sadržajima koji uključuju zanimljive filmske i sportske kanale. Za strastvene ljubitelje sporta ili filma na raspolaganju su i dodatni OptiTV paketi po cijeni već od 20 kuna. Pogledajte ih ovdje.
-
- Nudite li kakve pogodnosti kod ugovaranja O paketa?
-
-
Svaki novi Pretplatnik koji ugovori korištenje TO2TV ili TO3 paketa usluga uz obvezno trajanje ugovora od 1 ili 2 godine, ili postojeći kojemu je ugovorna obveza istekla ili ističe za 3 mjeseca, ostvaruje pravo na TRAJNU POGODNOST u vidu 50% popusta na mjesečnu naknadu paketa u prva 3 mjeseca.
-
- Do sada sam plaćao najam IPTV prijemnika (STB-a) 10 kuna mjesečno. Ukoliko se odlučim za novi paket, hoću li imati ikakve dodatne troškove za korištenje IPTV (OptiTV-a) i ADSL opreme?
-
-
Korištenje opreme uključeno je u cijenu paketa.
-
- Prilikom prelaska na usluge Optima Telekoma, kupio/la sam modem. Sada bih htio/htjela ugovoriti jedan od novih O paketa. Što će biti s postojećim modemom?
-
-
Vaš modem možete i dalje koristiti, i uz nove O pakete.
-
- Mogu li s novim O paketima povoljno zvati međunarodne destinacije i mobitele?
-
-
Novi O paketi omogućuju neograničene razgovore prema svim nacionalnim fiksnim mrežama. No, ako želite povoljno razgovarati prema brojevima u inozemstvu ili mobilnim mrežama, Optima Telekom nudi nekoliko prigodnih usluga.
-
- Treba li korisnik imati aktivnu telefonsku liniju ako želi aktivirati neki od O paketa?
-
-
Korisnicima koji nemaju aktivnu telefonsku liniju Optima Telekom će je uvesti već za 1 kunu. Cijena uvođenja telefonske linije ovisi o trajanju ugovorne obveze, a navedena cijena od 1 kune odnosi se na ugovornu obvezu u trajanju dvije godine.
-
- Gdje mogu ugovoriti usluge Optima Telekoma?
-
-
Naše usluge možete ugovoriti na nekoliko načina: najjednostavnije - putem besplatnog broja telefona 0800 0088; u najbližem prodajnom mjestu Optima Telekoma u Splitu, Zagrebu, Zadru, Osijeku te Rijeci ili kod ovlaštenih partnera. Najbliže prodajno mjesto Optima Telekoma pronađite ovdje.
-
- Na koji način će mi Optima Telekom isporučiti opremu potrebnu za rad Internet i OptiTV usluge?
-
-
Možete birati između dva načina isporuke opreme, besplatno - putem dostavne službe ili putem našeg tehničara koji će Vam opremu i instalirati. Ako se odlučite za dostavu putem dostavne službe opremu instalirate sami uz pomoć uputa koje ćete dobiti u paketu s opremom. Usluga dostave i instalacije putem tehničara posebno se naplaćuje i iznosi 562,50 kuna.
-
- Moji ukućani najviše gledaju samo filmove i sport. Imate li filmskih i sportskih kanala u osnovnom OptiTV paketu?
-
-
Naravno, osnovni OptiTV paket obiluje raznovrsnim sadržajima koji uključuju i zanimljive filmske i sportske kanale. Za strastvene ljubitelje sporta ili filma na raspolaganju su i dodatni OptiTV paketi po cijeni već od 20 kuna. Pogledajte ih ovdje.
-
- Koji su osnovni televizijski i radijski kanali?
-
-
U svom osnovnom OptiTV paketu Optima Telekom nudi bogat izbor od više od 100 televizijskih i radijskih kanala. Sadržaj osnovnog OptiTV paketa pogledajte ovdje.
-
- Postoje li kanali u HD rezoluciji?
-
-
Uz HD rezoluciju možete uživati u kanalima: HBO, HBO Comedy, Cinemax, Cinemax 2, CineStar Premiere 1, CineStar Premiere 2.
-
- Kome su namijenjeni novi O paketi?
-
-
Novi O paketi Optima Telekoma namijenjeni su novim i postojećim privatnim korisnicima te obrtima. Sve o uvjetima saznajte na besplatnom broju 0800 00 88.
-
- Prekine li se razgovor nakon 60 minuta?
-
-
Ne, ukoliko pričate duže, nakon 60. minute ide obračun po standardnom cjeniku. Tijekom dana (7-19 h) 0,28 kn a 19-7 h 0,14 kn. Svakako možete u 59. minuti spustiti i nazvati ponovo te razgovarati opet samo za cijenu uspostave poziva.
-
- Kakav je obračun za razgovore prema fiksnim telefonima u Hrvatskoj?
-
-
Pretplatniku se omogućuje do 60 minuta razgovora prema nacionalnim nepokretnim mrežama, po svakom telefonskom pozivu. Naplaćuje se samo naknada za uspostavu poziva od 0,22 kn+PDV. Cijena minute razgovora do 60. minute iznosi 0,00 kn/min. Razgovori prema svim nacionalnim nepokretnim mrežama se nakon 60. minute naplaćuju prema Cjeniku, po minuti uz sekundni obračun. Za sve ostale pozive naplaćuje se naknada za uspostavu poziva u iznosu od 0,06 kn+PDV te cijena razgovora prema Cjeniku.
-
- Na koji način će mi Optima Telekom kao novom korisniku isporučiti opremu potrebnu za rad Internet i OptiTV usluge?
-
-
Možete birati između dva načina isporuke opreme: besplatno - putem dostavne službe ili putem našeg tehničara koji će Vam opremu i instalirati.Ako se odlučite za dostavu putem dostavne službe opremu instalirate sami uz pomoć uputa koje ćete dobiti u paketu s opremom.Usluga dostave i instalacije putem tehničara posebno se naplaćuje i iznosi 562,50 kuna.
-
- Gdje korisnici mogu ugovoriti nove telefon usluge Optima Telekoma?
-
-
Naše usluge možete ugovoriti na nekoliko načina:
- najjednostavnije - putem besplatnog broja telefona 0800 0088
- u najbližem prodajnom mjestu Optima Telekoma u: Splitu, Zagrebu, Zadru, Osijeku, Rijeci
- kod ovlaštenih partnera.
Najbliže prodajno mjesto Optima Telekoma pronađite ovdje.
-
- Postoje li kanali u HD rezoluciji?
-
-
Uz HD rezoluciji možete gledati kanale: HBO, HBO Comedy, Cinemax, Cinemax 2, CineStar Premiere 1, CineStar Premiere 2.
-
- Koji su osnovni televizijski i radijski kanali u novim TO paketima?
-
-
U svakom osnovnom OptiTV paketu Optima Telekom nudi bogat izbor od više od 85 televizijskih i više od 10 radijskih kanala. Sadržaj osnovnog OptiTV paketa pogledajte ovdje.
-
- Ukoliko je korisnik dosada plaćao najam modema i IPTV prijemnika (STB-a), te se odluči na novi TO paket, hoće li imati kakve dodatne troškove za korištenje opreme?
-
-
Prelaskom sa postojećeg paketa/usluge (a u slučaju kad je modem u najmu i kad se zasebno naplaćuje), prestaje naplata najma, te se oprema zadužuje na novi paket, ali nikad nema naplate korištenja opreme niti za jedan novi paket. Svi novi paketi podrazumijevaju korištenje opreme potrebne za funkcionalnost usluge bez obzira na ugovoreno obvezno trajanje ugovora. Oprema isporučena od strane OT-a, ostaje u vlasništvu OT-a, a korisniku se daje na korištenje za cijelo vrijeme trajanja ugovornog odnosa.
-
- Prilikom prelaska na usluge Optima Telekoma, kupio/la sam modem. Sada bih htio/htjela ugovoriti jedan od novih TO paketa. Što će biti s postojećim modemom?
-
-
Ako je Pretplatnik prethodno koristio OT uslugu, te mu je oprema za postojeću uslugu prodana, a ugovara novi paket, OT će provjerom utvrditi odgovara li postojeći modem za novo zatraženu uslugu te će mu SAMO u slučaju ukoliko je modem neadekvatan/nekompatibilan isporučiti novu opremu za novi paket. U svim ostalim slučajevima NEĆE se slati nova oprema za novi paket.
-
- Ukoliko se novi korisnik odluči za neki od novih TO paketa, hoće li imati dodatne troškove za korištenje opreme?
-
-
Svaki potpuno novi Pretplatnik OT usluga će temeljem ugovorene usluge, dobiti i terminalnu opremu potrebnu za funkcioniranje usluge. OT osigurava korisničku opremu, te ista isporučena od strane OT-a ostaje u vlasništvu OT- a i korisniku se daje na korištenje za cijelo vrijeme trajanja ugovora.
-
- Mora li korisnik imati aktivnu telefonsku liniju ukoliko želi aktivirati neki od novih TO paketa?
-
-
Ne, korisnicima koji nemaju aktivnu telefonsku liniju, Optima Telekom će uvesti liniju. Cijena uvođenja telefonske linije ovisi o trajanju ugovorne obveze.
-
- Mogu li korisnici s novim TO paketima povoljnije zvati međunarodne destinacije i mobitele?
-
-
Novi TO paketi omogućuju neograničene razgovore prema svim nacionalnim fiksnim mrežama. No, ako želite povoljno razgovarati prema fiksnim brojevima u inozemstvu ili mobilnim mrežama u RH, Optima Telekom nudi nekoliko dodatnih usluga (tarifnih opcija).
-
- Kome su namijenjeni novi TO2TV i TO3 paketi?
-
-
Novi TO2TV i TO3 paketi Optima Telekoma namijenjeni su novim i postojećim privatnim korisnicima te malim poslovnim korisnicima na području cijele RH, isključivo putem infrastrukture Optima Telekoma.
-