Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Podrška

Migracija na novu platformu

Zašto ne vidim erotske kanale i erotsku videoteku?
  • Na glavnom profilu je zadana razina sigurnosti 16+ što znači da su automatski skriveni svi sadržaji označeni 18+ (izrazito nasilni filmovi, erotski kanali, erotska videoteka). Ukoliko želite navedene sadržaje vidjeti bez ograničenja potrebno je urediti profil i namjestiti dobnu granicu 18+ na profilu 'Glavni' ili otvoriti novi profil koji će imati postavljenu dobnu granicu 18+.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
241 korisnik je označio ovo kao korisno.
Učinio sam promjene na svom OptiTV profilu. Zašto više ne vidim niti jedan kanal?
  • Na profilu koji je aktivan treba provjeriti koja je dobna granica uključena. Sadržaj koji je iznad dobne granice nije vidljiv. Primjerice, ako je uključena dobna granica G, neće se moći vidjeti sadržaj koji je u programskom vodiču (EPG-u) označen razinama 6+,12+,16+ ili 18+, odnosno dio serija, svi erotski sadržaji i dr. Korisniku će se prikazati poruka koja će ga na to upozoravati.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
250 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što napraviti ako mi se promijenio PIN ili ako mi više ne radi stari PIN?
  • Tijekom nadogradnje na novi OptiTV sustav može doći do resetiranja PIN-a. Zadani PIN na svim profilima je 0000 te možete iskoristiti taj PIN za promjenu u željeni PIN kroz sučelje.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
254 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Zašto ne vidim titlove na filmovima i kanalima?
  • U glavnom izborniku pod opcijom Titlovi potrebno je uključiti 'Hrvatski' kao jezik titlova.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
248 korisnika je označilo ovo kao korisno.
HBO OD videoteka mi je vidljiva. Zbog čega ne mogu posuditi film iz videoteke?
  • Za posudbu filma iz HBO OD videoteke potrebno je aktivirati HBO+CINEMAX paket. U ovom trenutku to je moguće učiniti putem poziva na besplatni broj 0800 0088, a tijekom jeseni bit će omogućena aktivacija putem IPTV sustava.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
237 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Što napraviti ako mi se promijenio PIN ili ako mi više ne radi stari PIN?
  • Tijekom nadogradnje na novi OptiTV sustav može doći do resetiranja PIN-a. Zadani PIN na svim profilima je 0000 te možete iskoristiti taj PIN za promjenu u željeni PIN kroz sučelje.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
248 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Gdje mogu pronaći svoje korisničke podatke (Korisnički ID i lozinku)?
  • Korisničke podatke i lozinku dobili ste u Optiminom pismu obavijesti na kućnu adresu. Također, navedene podatke moguće je dobiti i pozivom u Službu za korisnike na besplatni broj 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
247 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Na koji način mogu urediti svoj korisnički profil na novom OptiTV sučelju?
  • Odabirom stavke 'Postavke' iz gornjeg izbornika omogućuje vam se pristup postavkama OptiTV prijemnika i OptiTV usluge. Za odabir željene stavke izbornika koristite navigacijske tipke (strelice lijevo-desno). Kako bi uredili svoj trenutni profil odaberite stavku 'Profil' te pokrenite stavku 'Mrežni čarobnjak'.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
233 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Učinio sam promjene na svom OptiTV profilu. Zašto više ne vidim niti jedan kanal?
  • Na profilu koji je aktivan treba provjeriti koja je dobna granica uključena. Sadržaj koji je iznad dobne granice nije vidljiv. Primjerice, ako je uključena dobna granica G, neće se moći vidjeti sadržaj koji je u programskom vodiču (EPG-u) označen razinama 6+,12+,16+ ili 18+, odnosno dio serija, svi erotski sadržaji i dr. Korisniku će se prikazati poruka koja će ga na to upozoravati.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
245 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu povećati veličinu slova titlova na OptiTV-u?
  • Što se tiče veličine slova, u izborniku pokušajte s promjenom rezolucije ili s prebacivanjem HD-a na SD.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
252 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Slika na televizijskom ekranu mi je užeg formata. Kako da namjestim postavke formata na OptiTV-u?
  • Nakon odabira stavke 'Postavke' odaberite stavku 'Video i ekran' koja će vam omogućiti podešavanje formata vašeg video zaslona.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
243 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Ne snalazim se s navigacijskim tipkama na daljinskom upravljaču. Gdje se mogu pronaći upute?
  • Detaljne upute o korištenju daljinskog upravljača možete pronaći na OptiTV-u.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
258 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu za vrijeme gledanja TV programa koristiti brzi izbornik za promjenu TV programa i pregled informacija o TV sadržajima?
  • Za navigaciju putem brzog izbornika koristite navigacijsku tipku strelica lijevo, a za pregledavanje informacija o TV sadržajima koji se trenutačno prikazuju, koristite navigacijsku tipku strelica gore.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
244 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Kako mogu namjestiti stavku roditeljska zaštita?
  • Kroz donje stavke izbornika moguće je odabirati različite profile korisnika usluge (glavni profil, dječji profil,…), ali pod uvjetom da ste prethodno stvorili i podesili više različitih profila u postavkama pomoću funkcije 'Mrežni čarobnjak'.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
237 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Zašto ne vidim erotske kanale i erotsku videoteku?
  • Na glavnom profilu je zadana razina sigurnosti 16+ što znači da su automatski skriveni svi sadržaji označeni 18+ (izrazito nasilni filmovi, erotski kanali, erotska videoteka). Ukoliko želite navedene sadržaje vidjeti bez ograničenja potrebno je urediti profil i namjestiti dobnu granicu 18+ na profilu 'Glavni' ili otvoriti novi profil koji će imati postavljenu dobnu granicu 18+.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
256 korisnika je označilo ovo kao korisno.
HBO OD videoteka mi je vidljiva. Zbog čega ne mogu posuditi film iz videoteke?
  • Za posudbu filma iz HBO OD videoteke potrebno je aktivirati HBO+CINEMAX paket. U ovom trenutku to je moguće učiniti putem poziva u Službu za korisnike na besplatni broj 0800 0088 ili preko OptiTV portala gdje je potrebno slijediti upute na TV ekranu.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
251 korisnik je označio ovo kao korisno.
Imam problem s uslugom Snimalica. Na koji način funkcioniraju usluge Snimalica i Timeshift na novom OptiTV sučelju?
  • Trenutno je ove usluge moguće aktivirati samo pozivom u Službu za korisnike na besplatni broj 0800 0088. Aktivaciju usluga uskoro će biti moguće učiniti i putem OptiTV portala.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
236 korisnika je označilo ovo kao korisno.
Hoću li pri svakom uključivanju TV-a morati namještati sve postavke ispočetka i da li ću moći gledati sve televizijske kanale kao i prije?
  • Ne, postavke su unaprijed namještene, a TV kanali su dostupni kao i prije.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
247 korisnika je označilo ovo kao korisno.