- Instalirana mi je sva potrebna oprema za širokopojasni pristup internetu, no ne znam kako podesiti računalo za povezivanje na internet i čitanje e-mail pošte. Možete li mi pomoći?
-
-
Za pomoć u korištenju OptiDSL usluge nazovite besplatni telefon Službe za korisnike 0800 0088 i birajte 4 za Internet helpdesk, ili potražite detaljne upute ovdje.
-
- Koliko dugo se čeka aktivacija usluga nakon potpisivanja zahtjeva?
-
-
Ovisi o tehničkim uvjetima, ali nikako duže od 30 dana od trenutka kada vas Optima Telekom obavijesti o tome da je zahtjev prihvaćen.
-
- Alat za mjerenje brzine internetaHAKOMetar
-
-
HAKOMetar je certificirani alat kojim korisnici mogu ispitati kakvoću usluge širokopojasnog pristupa internetu tj. izmjeriti brzinu prijenosa korisnih podataka do svojega računala.
HAKOMetar se nalazi na liku: https://www.hakom.hr/default.aspx?id=1144
-
- Dobivam li kao korisnik usluge širokopojasnog pristupa internetu trajnu mogućnost korištenja javne dinamičke IPv4 adrese
-
-
Obzirom na globalnu potrošnju i raspoloživost javnih IPv4 adresa, Optima Telekom ali i drugi operatori primorani su određeni udio korisnika povezati na internet putem tzv. CGN (Carrier Grade NAT) sustava.
Ukoliko imate potrebu trajnog korištenja javne dinamičke IPv4 adrese, popunjeni i potpisani obrazac Zahtjeva za korištenje javne dinamičke IPv4 adrese, pošaljite na: podrska@optinet.hr
Logičnim korakom i prelaskom na korištenje IPv6 adresa u bliskoj budućnosti, Optima Telekom će svim korisnicima ponovno standardno omogućiti trajno korištenje javnih IP adresa.
-
- Gdje mogu provjeriti trenutno ostvareni internet promet?
-
-
Potrošnju možete u svakom trenutku provjeriti na Korisničkim stranicama ili pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088.
-
- Je li moguće privremeno isključiti samo internet?
-
-
Ovisi na koji način je usluga ugovorena. Ukoliko je usluga ugovorena pojedinačno, moguće je, a u sklopu O paketa nije moguće isključiti samo internet.
-
- Koji su Optimini mail i news poslužitelji te DNS-ovi?
-
-
Poslužitelj odlazne pošte (outgoing): mail.optinet.hr
Poslužitelj dolazne pošte (incoming): pop.optinet.hr
News poslužitelj: news.optinet.hr
DNS-ovi: 85.114.32.7; 85.114.32.8
-
- Koliko najviše mail adresa mogu koristiti na jednom računu?
-
-
Na jednom računu moguće je imati do 5 mail adresa.
-
- Koliko puta mjesečno mogu promijeniti paket prometa/brzine, i koliko se to naplaćuje?
-
-
Možete jednom mjesečno. Promjena se ne naplaćuje.
-
- Mogu li uz internet uslugu koristiti statičku IP adresu?
-
-
Kao i kod drugih operatora, Optima Telekom dodjeljuje Vam dinamičku IP adresu tijekom 24-satnog intervala spajanja na internet. Ukoliko vam treba statička IP adresa, možete ju zatražiti, uz plaćanje dodatne naknade.
-
- Naplaćuje li se vrijeme provedeno na internetu?
-
-
Ne. Kod ADSL usluge plaćate samo brzinu prijenosa podataka i naknadu za promet.
-
- Imam 3 računala. Moram li onda uzeti i 3 modema?
-
-
Ne. Moguće je koristiti samo jedan modem za više računala.
-
- Je li Vaš modem žični ili bežični?
-
-
Svi modemi u ponudi su bežični, ali i s mogućnošću spajanja do dva računala žično.
-
- Moje računalo nema mrežnu karticu. Kako mogu povezati svoje računalo s ADSL modemom?
-
-
Vjerojatno je najjeftinije rješenje nabava mrežne kartice u slobodnoj prodaji. Također, možete se povezati i preko WLAN modema bežično, preko USB WLAN adaptera.
-
- Što Program preporuke omogućava postojećem pretplatniku?
-
-
Program preporuke postojećim korisnicima omogućava ostvarenje novčane nagrade od 100, 200, 300 kn. Iznos ovisi o broju usluga koje će preporučeni korisnik aktivirati. Ujedno sudjeluje u izvlačenju nagradne igre sa dobitkom od 50.000 kn.
-
- Koje benefite dobivam ukoliko se odlučim za O1Surf i TO1Surf pakete?
-
-
Pravo raskida bez plaćanja naknade u prva 3 mjeseca i besplatno korištenje HBO GO Stand Alone usluge 6 mjeseci (6 mjeseci besplatnog korištenja HBO GO Stand Alone usluge mogu dobiti korisnici koji ugovore uslugu uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca).
-
- Mogu li zatražiti samo internet bez telefona?
-
-
Možete.
-
- Moram li imati aktivan telefonski priključak da bi mogao uzeti O1Surf i TO1Surf pakete?
-
-
Za aktivaciju novih O1Surf i TO1Surf paketa možete i ne morate imati aktivan telefonski priključak.
-
- Postoji li kakav povoljniji paket za studente?
-
-
Da. To je OptiCarnet - usluga namijenjena isključivo korisnicima iz sustava školstva i visoke naobrazbe te učeničkih domova koji posjeduju identitet u sustavu AAI@EduHr potreban za proces autentikacije i autorizacije (korisničko ime i lozinka).
Pozovite besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088 kako biste dobili detaljnije informacije.
-
- Imam CARNet paket, ali ne radi trenutno. Imam li drugih mogućnosti spajanja na internet?
-
-
Uvijek se možete spojiti s OT podacima, pri čemu će Vam brzina ADSL-a biti 4 Mbps, a paket prometa se naplaćuje u koracima od 2 GB.
-
- Na koju mail adresu se mogu obratiti ako imam upita za podršku?
-
-
Možete se obratiti na mail podrska@optinet.hr.
-