Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Podrška

Internet

FUNKCIONALNOST - Alat za mjerenje brzine interneta - HAKOMetar
  • HAKOMetar je certificirani alat kojim korisnici mogu ispitati kakvoću usluge širokopojasnog pristupa internetu tj. izmjeriti brzinu prijenosa korisnih podataka do svojega računala.

    HAKOMetar se nalazi na liku: https://www.hakom.hr/default.aspx?id=1144

     

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
147 korisnika je označilo ovo kao korisno.
FUNKCIONALNOST - Gdje mogu provjeriti trenutno ostvareni internet promet?
  • Potrošnju možete u svakom trenutku provjeriti na Korisničkim stranicama ili pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
900 korisnika je označilo ovo kao korisno.
OPREMA - Je li Vaš modem žični ili bežični?
  • Svi modemi u ponudi su bežični, ali i s mogućnošću spajanja do dva računala žično.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1004 korisnika je označilo ovo kao korisno.
PODRŠKA - Na koju mail adresu se mogu obratiti ako imam upita za podršku?
  • Možete se obratiti na mail podrska@optinet.hr.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1009 korisnika je označilo ovo kao korisno.
PAKETI - Postoji li kakav povoljniji paket za studente?
  • Da. To je OptiCarnet - usluga namijenjena isključivo korisnicima iz sustava školstva i visoke naobrazbe te učeničkih domova koji posjeduju identitet u sustavu AAI@EduHr potreban za proces autentikacije i autorizacije (korisničko ime i lozinka).

    Pozovite besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088 kako biste dobili detaljnije informacije.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
884 korisnika je označilo ovo kao korisno.
FUNKCIONALNOST - Naplaćuje li se vrijeme provedeno na internetu?
  • Ne. Kod ADSL usluge plaćate samo brzinu prijenosa podataka i naknadu za promet.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
915 korisnika je označilo ovo kao korisno.
FUNKCIONALNOST - Koliko najviše mail adresa mogu koristiti na jednom računu?
  • Na jednom računu moguće je imati do 5 mail adresa.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
893 korisnika je označilo ovo kao korisno.
OPREMA - Imam 3 računala. Moram li onda uzeti i 3 modema?
  • Ne. Moguće je koristiti samo jedan modem za više računala.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
916 korisnika je označilo ovo kao korisno.
PAKETI - Mogu li zatražiti samo internet bez telefona?
  • Možete.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1058 korisnika je označilo ovo kao korisno.
AKTIVACIJA - Koliko dugo se čeka aktivacija usluga nakon potpisivanja zahtjeva?
  • Ovisi o tehničkim uvjetima, ali nikako duže od 30 dana od trenutka kada vas Optima Telekom obavijesti o tome da je zahtjev prihvaćen.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
895 korisnika je označilo ovo kao korisno.
FUNKCIONALNOST - Mogu li uz internet uslugu koristiti statičku IP adresu?
  • Kao i kod drugih operatora, Optima Telekom dodjeljuje Vam dinamičku IP adresu tijekom 24-satnog intervala spajanja na internet. Ukoliko vam treba statička IP adresa, možete ju zatražiti, uz plaćanje dodatne naknade.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
906 korisnika je označilo ovo kao korisno.
PODRŠKA - Imam CARNet paket, ali ne radi trenutno. Imam li drugih mogućnosti spajanja na internet?
  • Uvijek se možete spojiti s OT podacima, pri čemu će Vam brzina ADSL-a biti 4 Mbps, a paket prometa se naplaćuje u koracima od 2 GB.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
826 korisnika je označilo ovo kao korisno.
OPREMA - Moje računalo nema mrežnu karticu. Kako mogu povezati svoje računalo s ADSL modemom?
  • Vjerojatno je najjeftinije rješenje nabava mrežne kartice u slobodnoj prodaji. Također, možete se povezati i preko WLAN modema bežično, preko USB WLAN adaptera.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
877 korisnika je označilo ovo kao korisno.
AKTIVACIJA - Instalirana mi je sva potrebna oprema za širokopojasni pristup internetu, no ne znam kako podesiti računalo za povezivanje na internet i čitanje e-mail pošte. Možete li mi pomoći?
  • Za pomoć u korištenju OptiDSL usluge nazovite besplatni telefon Službe za korisnike 0800 0088 i birajte 4 za Internet helpdesk, ili potražite detaljne upute ovdje.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
914 korisnika je označilo ovo kao korisno.
FUNKCIONALNOST - Koji su Optimini mail i news poslužitelji te DNS-ovi?
  • Poslužitelj odlazne pošte (outgoing): mail.optinet.hr
    Poslužitelj dolazne pošte (incoming): pop.optinet.hr
    News poslužitelj: news.optinet.hr
    DNS-ovi: 85.114.32.7; 85.114.32.8

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
966 korisnika je označilo ovo kao korisno.
FUNKCIONALNOST - Je li moguće privremeno isključiti samo internet?
  • Ovisi na koji način je usluga ugovorena. Ukoliko je usluga ugovorena pojedinačno, moguće je, a u sklopu O paketa nije moguće isključiti samo internet.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
958 korisnika je označilo ovo kao korisno.
FUNKCIONALNOSTI - Dobivam li kao korisnik usluge širokopojasnog pristupa internetu trajnu mogućnost korištenja javne dinamičke IPv4 adrese
  • Obzirom na globalnu potrošnju i raspoloživost javnih IPv4 adresa, Optima Telekom ali i drugi operatori primorani su određeni udio korisnika povezati na internet putem tzv. CGN (Carrier Grade NAT) sustava.

    Ukoliko imate potrebu trajnog korištenja javne dinamičke IPv4 adrese, popunjeni i potpisani obrazac Zahtjeva za korištenje javne dinamičke IPv4 adrese, pošaljite na: podrska@optinet.hr

    Logičnim korakom i prelaskom na korištenje IPv6 adresa u bliskoj budućnosti, Optima Telekom će svim korisnicima ponovno standardno omogućiti trajno korištenje javnih IP adresa.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
913 korisnika je označilo ovo kao korisno.
PAKETI - Koje benefite dobivam ukoliko se odlučim za O1Surf i TO1Surf pakete?
  • Pravo raskida bez plaćanja naknade u prva 3 mjeseca i besplatno korištenje HBO GO Stand Alone usluge 6 mjeseci (6 mjeseci besplatnog korištenja HBO GO Stand Alone usluge mogu dobiti korisnici koji ugovore uslugu uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca).

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
858 korisnika je označilo ovo kao korisno.
PAKETI - Moram li imati aktivan telefonski priključak da bi mogao uzeti O1Surf i TO1Surf pakete?
  • Za aktivaciju novih O1Surf i TO1Surf paketa možete i ne morate imati aktivan telefonski priključak.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
1008 korisnika je označilo ovo kao korisno.
OSTALO - Što Program preporuke omogućava postojećem pretplatniku?
  • Program preporuke postojećim korisnicima omogućava ostvarenje novčane nagrade od 100, 200, 300 kn. Iznos ovisi o broju usluga koje će preporučeni korisnik aktivirati. Ujedno sudjeluje u izvlačenju nagradne igre sa dobitkom od 50.000 kn.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
903 korisnika je označilo ovo kao korisno.
FUNKCIONALNOST - Koliko puta mjesečno mogu promijeniti paket prometa/brzine, i koliko se to naplaćuje?
  • Možete jednom mjesečno. Promjena se ne naplaćuje.

Je li vam ova informacija pomogla? DA | NE
995 korisnika je označilo ovo kao korisno.