Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Vijesti

Osnove digitalnog marketinga za obrtnike

Osnove digitalnog marketinga za obrtnike

HOK i Optima uz optimalna komunikacijska rješenja pružaju i korisne savjete iz digitalnog marketinga

 

Dobar proizvod nije dovoljan za postizanje poslovnih ciljeva. Kako se približiti ciljanoj publici, klijentima i kupcima na online platformama?

Tko su vaši korisnici

Ovo je polazna točka svake marketinške strategije, koja određuje kako ćete se obraćati publici. Želite li prodati svoje usluge, morate znati kome ih prodajete – razumjeti krajnje korisnike, dobiti povratne informacije, istražiti njihove navike… O njihovim interesima, načinu života i izboru medija ovise ton i kanal komunikacije.

Komunicirajte online

Newsletteri, blogovi i prisutnost na društvenim mrežama omogućuju da vas korisnici pronađu, ali i komuniciraju s vama. Tako ćete ih direktno obavijestiti o svojim proizvodima i uslugama, a uz to saznati kako da poboljšate svoju uslugu ili razvijete novi proizvod.

Odabir društvene mreže

Komunikacijom na društvenim mrežama tvrtke dobivaju ljudsko, toplije lice. Svakodnevno u direktnoj komunikaciji s korisnicima imate priliku ostaviti dojam kakav želite. Što se tiče izbora društvenih mreža, idite na one na kojima se već nalaze vaši korisnici!

Učite iz dana u dan

U online svijetu stvari se često mijenjaju, zbog čega ćete početi cijeniti učenje iz iskustva. I metodu pokušaja i pogreške! Nastojte pratiti rezultate kako biste mogli prilagoditi kanale komunikacije, odlučiti u kojem vremenu objavljivati sadržaj i koji tip sadržaja. Web analitika vam pomaže da shvatite što ljude zanima, odakle dolaze i zbog čega ostaju (ili odlaze) s vaših stranica.

Primjeri iz prakse

Za ostvarivanje ciljeva u online svijetu nisu presudni veliki budžeti. Jedan od najefikasnijih pristupa je proučavanje primjera iz prakse. Netko je negdje već pronašao model koji funkcionira sa sličnim proizvodom i sličnim potrošačima? Iskušajte ga! I neka vas ne zastraše milijunski budžeti velikih kompanija, jer dobar pristup je univerzalan i moguće ga je adaptirati i primijeniti.

Kad ste otvoreni za učenje, možete podizati poslovanje na više razine. U ostvarivanju poslovnih ciljeva pomažu i optimalna komunikacijska rješenja i paketi. Kao član HOK-a, u Optimi iskoristite popuste na proizvode i usluge kreirane prema vašim specifičnim zahtjevima i potrebama. Ponudu za obrtnike pogledajte ovdje.

 

06. travnja 2017.