Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: Vijesti

Kako se koristiti društvenim mrežama za promociju svog obrta

Kako se koristiti društvenim mrežama za promociju svog obrta

Važnost društvenih mreža u svim vrstama poslovanja, pa tako i obrtništvu, neupitna je. Jedan od najvećih potencijala društvenih mreža je to što direktno možete stupiti u kontakt s postojećim ili potencijalnim korisnicima svojih usluga ili proizvoda te dobiti vrlo dragocjene povratne informacije. No, prije svega...

  1. Fokusirajte se

Uz najpopularniji Facebook, gdje ukupan broj aktivnih korisnika u Hrvatskoj iznosi približno 1 900 000 osoba te najbrže rastući Instagram, tu su i Twitter, Linked In, Snapchat i još cijelo more više ili manje poznatih društvenih mreža u kojem se lako možete „utopiti“. Zato za početak izaberite jednu ili dvije koje najbolje odgovaraju profilu vaše djelatnosti i publici do koje želite doći.

  1. Izradite strategiju

Bez strateškog planiranja vaša prisutnost na društvenim mrežama može biti u najboljem slučaju nekoherentna, a u najgorem - potpuno besmislena. Odredite koja vam je publika, kako i koliko ćete joj se obraćati te postavite ciljeve koje želite postići. S dobrom strategijom, uz pomoć društvenih mreža možete povećati vidljivost svog brenda, prikupljati kontakte te povećati broj konverzija, odnosno narudžbi vašeg proizvoda ili usluge.

  1. Ulažite u sadržaj

Neovisno o tome kojom se djelatnošću bavite, nastojte je prezentirati kroz kvalitetan i autentičan sadržaj. Uložite truda i vremena u dobru fotografiju, snimite video, napišite članak... Odnosno bilo što što će na zanimljiv način informirati one koji vas prate.

  1. Budite ažurni

Redovito objavljujte relevantan sadržaj, odgovarajte na upite i komentare te pratite sve druge aktivnosti i analitiku na stranicama koje vam mogu otkriti mnogo o demografiji, preferencijama i ponašanju onih koji vas prate i pomoći vam u ostvarivanju postavljenih ciljeva.

Očito je da prisutnost na društvenim mrežama zahtijeva određenu količinu truda i vremena, no ako ste uspješno odradili prvi korak i fokusirali se, i ostale ćete korake lakše savladati. U ostvarivanju poslovnih ciljeva svakako će vam pomoći i optimalna komunikacijska rješenja i paketi. Ukoliko ste obrtnik, iskoristite 10% popusta na mjesečne naknade. Sve o akciji za obrtnike saznajte ovdje.

06. travnja 2017.