Selite se i voljeli biste zadržati svoj stari broj telefona?
Nije nikakav problem, ali prije selidbe svakako provjerite dostupnost usluga na novoj lokaciji. Preseljenje pretplatničkog broja moguće je samo unutar iste županije.
Preseljenje pretplatničkog broja možete zatražiti odlaskom u jedan od Optima Telekom Centara ili pozivom na besplatni broj telefona 0800 0088.
Na kućnu adresu ćemo vam poslati Zahtjev koji treba potpisati vlasnik pretplatničkog broja te ga vratiti u Optima Telekom.
Potpisani zahtjev vratite na jedan od sljedećih načina:
- Elektroničkim putem na adresu e-pošte: zahtjev@optima-telekom.hr
- Na besplatni broj faksa: 0800 0087
- Poštom, u priloženoj frankiranoj koverti na adresu: OT-Optima Telekom d.d., Bani 75a, Buzin, 10 010 Zagreb
Čim zaprimimo Zahtjev pokrenut ćemo proces preseljenja pretplatničke linije.
Na novoj lokaciji aktivirat ćemo jednu od usluga koje u tom trenutku nudimo, ovisno o pristupnoj tehnologiji, sukladno OT Cjeniku, a ukoliko nismo u mogućnosti pružiti ugovorenu uslugu i na novoj lokaciji, nećemo naplatiti naknadu za prijevremeno trajno isključenje usluge na staroj lokaciji. U navedenu svrhu, zadržavamo i pravo tražiti dokaz o namjeri promjene prebivališta/boravišta/sjedišta.
Za detaljnije informacije slobodno nas kontaktirajte putem chata, Vibera ili na besplatni broj 0800 0088.