Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: OptimaKLUB

Pitanja i odgovori

Što je to OptimaKLUB?
  • OptimaKLUB  je mobilna aplikacija koja omogućava kupovinu s popustima i tako svojim članovima štedi novac. OptimaKLUB namijenjen je svakodnevnom korištenju na prodajnim mjestima koji su ponuđeni unutar aplikacije, a kako bi ostvarili popuste članovi trebaju samo predočiti mobilnu karticu sa zaslona svog telefona. Putem obavijesti koje se pojavljuju u aplikaciji, član je uvijek upoznat s novostima u OptimaKLUBu.

Koliko se puta mjesečno ili godišnje popusti mogu koristiti ?
  • Popusti se mogu koristiti trajno dok god postoje u aplikaciji i nema ograničenja u broju korištenja.

Ukoliko se iskoristi popust, briše li se iz aplikacije? Kroz koje vrijeme se dobije novi?
  • Ne, ne briše se. Dok god postoje popusti u aplikaciji, možete ih koristiti.

Imaju li popusti krajnji rok do kojeg se trebaju iskoristiti?
  • Ne, osim ako to nije navedeno.

Mogu li se popusti iz aplikacije kombinirati s popustima baš iz trgovine?
  • Ne, osim ako je drugačije navedeno. Ovdje se radi o trajnim popustima koji su formirani samo za članove OptimaKLUBa.

Može li se strani državljanin registrirati s obzirom na to da je OIB obavezan?
  • OIB nije obvezan, a u sustavu je zatražen zbog integracije s korisničkim podacima korisnika usluga Optima Telekoma te je dobro da ga član OptimaKLUBa, koji je ujedno i korisnik usluga Optima Telekoma, navede.

Kako pristupiti ponovnoj registraciji ako se aplikacija obriše?
  • Obrišete li pa želite ponovno koristiti aplikaciju, potrebno je ponoviti isti put preuzimanja aplikacije s Apple Storea ili Google Playa na mobilni uređaj, te potom kliknuti na polje „Upišite aktivnu karticu“ i unijeti tražene podatke. Riječ je o pristupnim podacima koje ste primili na mail kod prve registracije.

Što ako slučajno stisnem tipku „Brisanje virtualne kartice s telefona“?
  • U ovom slučaju brišu se svi podaci iz aplikacije na telefonu. Želite li ponovno „vratiti“ podatke, kliknite na Upišite aktivnu karticu.

Je li OptimaKLUB dostupan samo korisnicima Optima Telekoma te da li raskidom ugovora s Optimom za usluge prestaje i članstvo u OptimaKLUBu?
  • OptimaKLUB je namijenjen i dostupan svima, te članstvo u OptimaKLUBu kao i korištenje popusta nije rezervirano samo za korisnike Optima Telekoma. No, putem aplikacije Optima Telekom svojim korisnicima može slati personalizirane ponude i informacije. Stoga je dobro da u sustavu stoji i taj podatak.

Ako imam poteškoća na blagajni prilikom kupnje i ostvarenja popusta iz OptimaKLUBa kome se treba obratiti?
  • Za pomoć se obratite na prodajnom mjestu te pokušajte saznati gdje je problem.

    Naime, realizacija popusta iz OptimaKlUB aplikacije u nadležnosti je prodajnih mjesta.
    No, ako ste imali zaista loše iskustvo pozivamo vas da ga prijavite i na e-mail OptimaKLUB@optima-telekom.hr.

Koliko partnera sudjeluje u popustima OptimaKLUBA te da li će njihov broj vremenom rasti?
  • Broj partnera koji sudjeluju u OptimaKLUBu se stalno povećava, te će ponuda svakim danom bivati sve zanimljivija i privlačnija

Kako ću znati kada se mijenja ponuda popusta u OptimaKLUBu?
    • svim novostima  u OptimaKLUBu bit ćete obaviješteni putemobavijesti koje se pojavljuju na zaslonu uređaja. Stoga je dobro prilikom registracije dozvoliti prihvat promotivnih poruka i notifikacija.
Kako će biti označen popust kada je riječ o Web Shopu?
  • U tom slučaju koristite kod za ostvarivanje popusta. Kod ćete naći u aplikaciji.

Na koji način se mogu uključiti u OptimaKLUB i ponuditi svoju ponudu?
Postoji li preduvjet za korištenje aplikacije?
  • Registrirati se mogu samo punoljetne osobe. Maloljetni članovi obitelji također mogu biti članovi OptimaKLUB tako da ih punoljetni član obitelj registrira aktiviranjem dodatnih kartica.

Što znači “Dodatna kartica“ i na koga sve može glasiti dodatna kartica, kome se može dodijeliti?
  • Dodatna kartica namijenjena je ostalima članovima obitelji, pa čak i djeci koja koriste mobitel. Na  ovaj način obitelj je dodatno povezana i svi sudjeluju u ostvarenju uštede. Tako svaki odlazak u dućan čuva obiteljske kune u „pametnoj kasici“.

Koliko dodatnih kartica mogu aktivirati i na koji način?
  • Možete aktivirati do četiri dodatne kartice i to tako da uđete u polje „Moji podaci“, pa potom kliknete na „Promjena podataka i aktivacija dodatnih kartica“.

Što kada se ne uspijem registrirati?
  • U tom slučaju prvo provjerite točnost podataka koje ste upisali te potom (ako još uvijek imate poteškoća) pošaljite e-mail na OptimaKLUB@optima-telekom.hr

Ako sam u međuvremenu postao korisnik Optima Telekoma što trebam napraviti da me povežete s aplikacijom?
  • Uđite u polje „Moji podaci“, kliknite na „Promjena podataka i aktivacija dodatnih kartica“ pa potom na „Novi korisnik Optima Telekoma“ i unesite svoj OIB.

Zašto moram upisati datum rođenja?
  • Taj podatak koristimo jer se u aplikaciji mogu registrirati samo punoljetne osobe. Maloljetne osobe mogu biti registrirane od strane punoljetnog nositelja kartice, kao dodatna kartica. Važno je napomenuti da je osoba koja se registrira, prema Općim uvjetima OptimaKLUBa, odgovorna za točnost i istinitost podataka koje upisuje u pristupnicu.

Što ako izgubim mobitel?
  • Ako izgubite mobitel i počnete koristiti novi, potrebno je ponoviti isti put preuzimanja aplikacije s App Storea ili Google Playa na mobilni uređaj, potom kliknuti na polje „Upišite aktivnu karticu“ i unijeti tražene podatke.

Što su to kuponi?
  • Kuponi su jednokratni popusti ili neka dodatna pogodnost, tzv. posebna ponuda koju određuje prodajno mjesto ili web shop za članove OptimaKLUBa, a vide se unutar aplikacije.