Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: OptimaKLUB

Pitanja i odgovori

Što je to Optima KLUB?
  • Optima KLUB  je mobilna aplikacija koja omogućava kupovinu s popustima i tako svojim članovima štedi novac. Optima KLUB namijenjen je svakodnevnom korištenju na prodajnim mjestima koji su ponuđeni unutar aplikacije, a kako bi ostvarili popuste članovi trebaju samo predočiti aplikaciju/mobilnu karticu sa zaslona svog telefona. Putem obavijesti koje se pojavljuju u aplikaciji, član je uvijek upoznat s novostima iz Optima KLUBa.

Koliko se puta mjesečno ili godišnje popusti mogu koristiti?
  • Popusti se mogu koristiti trajno dok god postoje u aplikaciji i nema ograničenja u broju korištenja.

Ukoliko se iskoristi popust, briše li se iz aplikacije? Kroz koje vrijeme se dobije novi?
  • Ne, ne briše se. Dok god postoje popusti u aplikaciji, možete ih koristiti.

Imaju li popusti krajnji rok do kojeg se trebaju iskoristiti?
  • Ne, osim ako to nije navedeno u aplikaciji.

Mogu li se popusti iz aplikacije kombinirati s popustima baš iz trgovine?
  • Ne, osim ako je drugačije navedeno. Ovdje se radi o trajnim popustima koji su formirani samo za članove Optima KLUBa.

Može li se strani državljanin registrirati s obzirom na to da je OIB obvezan?
  • OIB nije obvezan, a u sustavu je zatražen zbog integracije s korisničkim podacima korisnika usluga Optima Telekoma te je dobro da ga član Optima KLUBa, koji je ujedno i korisnik usluga Optima Telekoma, navede. Tko god skine aplikaciju i registrira se, može koristiti popust.

Je li nužno tražiti baš sve navedene podatke za registraciju koji su označeni kao obvezni?
  • Svi podaci koji su navedeni kao obvezni to zaista i jesu, no smatramo ih povjerljivim i koriste se samo u svrhu za koju su dani.

Kako pristupiti ponovnoj registraciji ako se aplikacija jednom obriše?
  • Ako ste deinstalirali aplikaciju, a naknadno ju želite ponovo koristiti, potrebno je ponoviti isti put preuzimanja aplikacije s Apple Storea ili Google Playa na mobilni uređaj, te potom kliknuti na polje „Upišite aktivnu karticu“ i unijeti tražene podatke. Pristupni podaci su isti oni koje ste primili na mail kod prve registracije.

Što ako slučajno stisnem tipku „Brisanje virtualne kartice s telefona“?
  • U ovom slučaju brišu se svi podaci iz aplikacije na telefonu. Želite li ponovno „vratiti“ podatke, kliknite na „Upišite aktivnu karticu“.

Je li Optima KLUB dostupan samo korisnicima Optima Telekoma te da li raskidom ugovora s Optimom za usluge prestaje i članstvo u Optima KLUBu?
  • Optima KLUB je namijenjen i dostupan svima, te članstvo u Optima KLUBu kao i korištenje popusta nije rezervirano samo za korisnike Optima Telekoma. No putem ove aplikacije Optima Telekom može svojim korisnicima slati personalizirane ponude i informacije o novim uslugama i popustima te je zbog toga dobro da u sustavu stoji i taj podatak.

Ako imam poteškoća na blagajni prilikom kupnje i ostvarenja popusta iz Optima KLUBa kome se treba obratiti?
  • Za pomoć se obratite na prodajnom mjestu te pokušajte saznati gdje je problem.

    Naime, realizacija popusta iz Optima KLUB aplikacije u nadležnosti je prodajnih mjesta.
    No, ako ste imali zaista loše iskustvo te iz nekog razloga niste mogli iskoristiti popust koji je naveden, pozivamo vas da ga prijavite i na e-mail OptimaKLUB@optima-telekom.hr.

Koliko partnera sudjeluje u popustima Optima KLUBa te da li će njihov broj vremenom rasti?
  • Broj partnera koji sudjeluju u Optima KLUBu se stalno povećava, te će ponuda svakim danom bivati sve raznovrsnija, zanimljivija i privlačnija. 

Kako ću znati kada se mijenja ponuda popusta u Optima KLUBu?
  • O svim novostima  u Optima KLUBu saznat ćete putem obavijesti koje se pojavljuju na  zaslonu uređaja. Stoga je dobro prilikom registracije dozvoliti prihvat promotivnih poruka i notifikacija.

Kako će biti označen popust kada je riječ o Web Shopu?
  • U tom slučaju koristite kodza ostvarivanje popusta, a koji ćete pronaći u aplikaciji.

Na koji način se kao partner mogu uključiti u Optima KLUB i prezentirati svoju ponudu?
  • Za sudjelovanje u Optima KLUBu sa svojim proizvodima ili uslugom potrebno je poslati e-mail na OptimaKLUB@optima-telekom.hr, te ćete vrlo brzo dobiti naš povratni odgovor.

Koji su to B2B popusti?
  • B2B popuste ostvaruju isključivo tvrtke / poslovne osobe.

Postoji li preduvjet za korištenje aplikacije?
  • Registrirati se mogu samo punoljetne osobe. Maloljetni članovi obitelji također mogu biti članovi Optima KLUBa tako da ih punoljetni član obitelji registrira aktiviranjem dodatnih kartica.

Što znači “Dodatna kartica“ i na koga sve može glasiti dodatna kartica, kome se može dodijeliti?
  • Dodatna kartica namijenjena je ostalima članovima obitelji, pa čak i djeci koja koriste mobitel. Na  ovaj način obitelj je dodatno povezana i svi sudjeluju u ostvarenju uštede. Tako svaki odlazak u dućan čuva obiteljske kune u vašoj „pametnoj kasici“.

Koliko dodatnih kartica mogu aktivirati i na koji način?
  • Možete aktivirati do četiri dodatne kartice i to tako da uđete u polje „Moji podaci“, pa potom kliknete na „Promjena podataka i aktivacija dodatnih kartica“.

Što kada se ne uspijem registrirati?
  • U tom slučaju prvo provjerite točnost podataka koje ste upisali te potom (ako još uvijek imate poteškoća) pošaljite e-mail na OptimaKLUB@optima-telekom.hr

Ne mogu se aktivirati kao Optima Telekom korisnik jer koristim H1 pakete?
  • Kako biste mogli koristiti Optima KLUB aplikaciju kao korisnik Optima Telekoma, potrebno je koristiti jedan od paketa koje nudi Optima Telekom.
    Pozivamo vas da provjerite našu ponudu i iz naše široke palete paketa izaberete onaj koji najbolje odgovara vašim potrebama.

Nisam dobio/la aktivacijski mail?
  • Prvo provjerite da li je e-mail s aktivacijskim kodom završio kao neželjena pošta u inboxu (spam).

    Nadalje, brzina dostave maila ovisi o nizu tehničkih mogućnosti. Primjerice opterećenju servera, brzini interneta itd. U ovom slučaju, predlažemo da pričekate tehničku optimizaciju.

    Ako ne primite mail s podacima predlažemo da pričekate te nas potom kontaktirate na e-mail OptimaKLUB@optima-telekom.hr

Ako sam u međuvremenu postao korisnik Optima Telekoma što trebam napraviti da me povežete s aplikacijom?
  • Uđite u polje „Moji podaci“, kliknite na „Promjena podataka i aktivacija dodatnih kartica“ pa potom na „Novi korisnik Optima Telekoma“ gdje možete unijeti svoj OIB.

Zašto moram upisati datum rođenja?
  • Taj podatak koristimo jer se u aplikaciji mogu registrirati samo punoljetne osobe. Maloljetne osobe mogu biti registrirane od strane punoljetnog nositelja kartice, kao dodatna kartica. Važno je napomenuti da je osoba koja se registrira, prema Općim uvjetima Optima KLUBa, odgovorna za točnost i istinitost podataka koje upisuje u pristupnicu.

Što ako izgubim mobitel?
  • Ako izgubite mobitel i počnete koristiti novi, potrebno je ponoviti isti put preuzimanja aplikacije s App Storea ili Google Playa na mobilni uređaj, kliknuti na polje „Upišite aktivnu karticu“, potom unijeti tražene podatke.

Što su to kuponi?
  • Kuponi su jednokratni popusti ili neka dodatna pogodnost, koju dodjeljuje prodajno mjesto ili web shop za članove Optima KLUBa, a vide se unutar aplikacije.