Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: O nama

Certifikati

Kvalitetu svoga poslovanja Optima Telekom dokazuje međunarodnim certifikatima.

Kvalitetu svoga poslovanja dokazujemo međunarodnim certifikatima

Optima Telekom ponosni je nositelj međunarodnog certifikata upravljanja informacijskom sigurnošću, certifikata upravljanja kvalitetom, certifikata upravljanja okolišem i certifikata za kontaktne centre.

Certifikat upravljanja informacijskom sigurnošću prema normi ISO/IEC 27001:2013

ISO/IEC 27001:2013 certifikacija sustava upravljanja informacijskom sigurnošću (ISMS) pokazuje predanost Optima Telekom-a kako prema informacijskoj sigurnosti i zadovoljstvu kupaca, tako i prema kontinuiranom poboljšanju svoje reputacije. Standard povećava vjerodostojnost naše tvrtke te jasno pokazuje vrijednost našeg sustava upravljanja informacijama kao i stvarnu predanost na održavanje visoke razine informacijske sigurnosti. Certifikat snažno djeluje na našu korporativnu kulturu, stvarajući nove poslovne prilike s korisnicima koji su osviješteni važnošću informacijske sigurnosti, povećavajući etičku komponentu kod naših zaposlenika te stvarajući uvid u važnost čuvanja informacija na radnom mjestu. Štoviše, to omogućava osnaživanje informacijske sigurnosti te smanjenje mogućeg rizika od prijevare, gubitaka i kompromitiranja informacija u samoj kompaniji.

Certifikat upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015

Prepoznatljivost i implementacija ISO 9001:2015, međunarodno prihvaćenog sustava upravljanja kvalitetom prema ISO standardu, predstavljao je veliki pomak za reputaciju Optima Telekoma. Dapače, on nam je omogućio kontinuirano poboljšavanje učinkovitosti i efikasnosti vlastitog sustava upravljanja kvalitetom kao i pripadajućih poslovnih procesa. S vremenom se to prenijelo na sveukupno povećanje našeg tržišnog nastupa te tržišnih udjela, što u konačnici pozitivno utječe na naše poslovanje. Nadalje, istaknuvši stvarnu predanost kvaliteti, transformirali smo svoju korporativnu kulturu tako da korisnici i zaposlenici vrednuju našu potrebu za kontinuiranim napretkom.

Certifikat upravljanja okolišem prema normi ISO 14001:2015

Dokazujući svoju stvarnu predanost očuvanju okoliša Optima Telekom je transformirao svoju korporativnu kulturu privlačenjem novih poslova i korisnika koji su ekološki osviješteni, dok su naši zaposlenici razvili istančan etički pristup na radnom mjestu. Sukladnost sa zahtjevima norme ISO 14001:2015, našoj kompaniji omogućuje bolju iskoristivost energije i resursa, a što istodobno dovodi do smanjenja operativnih troškova.

Certifikat prema Europskoj normi za kontaktne centre ISO 18295:2017

Implementacijom standarda ISO 18295:2017 Optima Telekom stvara vrijednost za korisnika, zaposlenika i Call Centar, poboljšavajući robusnost i efikasnost usluge i odnos korisnik/Call Centar, omogućavajući tako CC-u pružanje više razine korisničkog iskustva u ime korisnika. Standardi usluga važan su element izvrsnosti upravljanja uslugama; pomažu u razjašnjavanju očekivanja za korisnike i zaposlenike, omogućavaju upravljanje performansama i podržavaju zadovoljstvo korisnika i kupaca.