Kvalitetu svoga poslovanja Optima Telekom dokazuje međunarodnim certifikatima.
Kvalitetu svoga poslovanja dokazujemo međunarodnim certifikatima
Optima Telekom ponosni je nositelj međunarodnog certifikata upravljanja informacijskom sigurnošću, certifikata upravljanja kvalitetom, certifikata upravljanja okolišem i certifikata za kontaktne centre.
Certifikat upravljanja informacijskom sigurnošću prema normi ISO/IEC 27001:2013
ISO/IEC 27001:2013 certifikacija sustava upravljanja informacijskom sigurnošću (ISMS) pokazuje predanost Optima Telekom-a kako prema informacijskoj sigurnosti i zadovoljstvu kupaca, tako i prema kontinuiranom poboljšanju svoje reputacije. Standard povećava vjerodostojnost naše tvrtke te jasno pokazuje vrijednost našeg sustava upravljanja informacijama kao i stvarnu predanost na održavanje visoke razine informacijske sigurnosti. Certifikat snažno djeluje na našu korporativnu kulturu, stvarajući nove poslovne prilike s korisnicima koji su osviješteni važnošću informacijske sigurnosti, povećavajući etičku komponentu kod naših zaposlenika te stvarajući uvid u važnost čuvanja informacija na radnom mjestu. Štoviše, to omogućava osnaživanje informacijske sigurnosti te smanjenje mogućeg rizika od prijevare, gubitaka i kompromitiranja informacija u samoj kompaniji.
Certifikat upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015
Prepoznatljivost i implementacija ISO 9001:2015, međunarodno prihvaćenog sustava upravljanja kvalitetom prema ISO standardu, predstavljao je veliki pomak za reputaciju Optima Telekoma. Dapače, on nam je omogućio kontinuirano poboljšavanje učinkovitosti i efikasnosti vlastitog sustava upravljanja kvalitetom kao i pripadajućih poslovnih procesa. S vremenom se to prenijelo na sveukupno povećanje našeg tržišnog nastupa te tržišnih udjela, što u konačnici pozitivno utječe na naše poslovanje. Nadalje, istaknuvši stvarnu predanost kvaliteti, transformirali smo svoju korporativnu kulturu tako da korisnici i zaposlenici vrednuju našu potrebu za kontinuiranim napretkom.
Certifikat upravljanja okolišem prema normi ISO 14001:2015
Dokazujući svoju stvarnu predanost očuvanju okoliša Optima Telekom je transformirao svoju korporativnu kulturu privlačenjem novih poslova i korisnika koji su ekološki osviješteni, dok su naši zaposlenici razvili istančan etički pristup na radnom mjestu. Sukladnost sa zahtjevima norme ISO 14001:2015, našoj kompaniji omogućuje bolju iskoristivost energije i resursa, a što istodobno dovodi do smanjenja operativnih troškova.
Certifikat prema Europskoj normi za kontaktne centre ISO 18295:2017
Implementacijom standarda ISO 18295:2017 Optima Telekom stvara vrijednost za korisnika, zaposlenika i Call Centar, poboljšavajući robusnost i efikasnost usluge i odnos korisnik/Call Centar, omogućavajući tako CC-u pružanje više razine korisničkog iskustva u ime korisnika. Standardi usluga važan su element izvrsnosti upravljanja uslugama; pomažu u razjašnjavanju očekivanja za korisnike i zaposlenike, omogućavaju upravljanje performansama i podržavaju zadovoljstvo korisnika i kupaca.