Optima servisi

Kontakt i podrška

U kategoriji: O nama

Certifikati

Kvalitetu svoga poslovanja Optima Telekom dokazuje međunarodnim certifikatima.

Kvalitetu svoga poslovanja dokazujemo međunarodnim certifikatima

Optima Telekom ponosni je nositelj međunarodnog certifikata upravljanja informacijskom sigurnošću, certifikata upravljanja kvalitetom i certifikata za kontaktne centre.

Certifikat prema Europskoj normi za kontaktne centre EN 15838

Standard EN 15838 nova je europska norma koja postavlja zahtjeve za realizaciju usluga koje pružaju kontaktni centri, a kontaktni centar Optima Telekoma prvi je u regiji koji je ispunio uvjete koje ovaj standard postavlja.

Kontaktni centri imaju vrlo važnu ulogu u interakciji između organizacije i korisnika njenih usluga no, često ne ispunjavaju očekivanja korisnika što se najčešće manifestira kroz dugo vrijeme čekanja na javljanje operatora, pružanje nepravovremenih i nepotpunih odgovora, nezadovoljavajući način ophođenja s korisnikom i sl.

Kroz definiranje zahtjeva koje kontaktni centri moraju ispunjavati, standard EN 15838 usredotočuje se na značajke kvalitete koje su svojstvene za komunikaciju s korisnicima te ima za cilj kreiranje najbolje prakse koja će biti usmjerena prema korisniku i ispunjavanju njegovih očekivanja.

Certifikat upravljanja informacijskom sigurnošću prema normi ISO/IEC 27001:2013

Certifikat upravljanja informacijskom sigurnošću prema normi ISO/IEC 27001:2013, kojeg posjeduje tek nekoliko tvrtki u Hrvatskoj, opsežno pristupa pitanjima sigurnosti informacija te definira sigurnosne kontrole koje je potrebno ugraditi u organizaciju.

Različita sredstva u vlasništvu organizacije, poput digitalnih informacija, informacija u papirnatom obliku, fizičkih sredstava kao što su računala i računalne mreže, ali i znanja kojima organizacija raspolaže, zahtijevaju zaštitu, a norma ISO/IEC 27001:2013 upravo pomaže u toj zaštiti te je prihvaćena kao standard u najvećim i najuspješnijim poslovnim sustavima.

Certifikat upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008

Certifikat upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008 postavlja zahtjeve za uspostavu i održavanje sustava upravljanja kvalitetom što je nužno za uspješno vođenje i poslovanje organizacije.

Radi se o najraširenijoj međunarodnoj normi koja predstavlja pozitivan doprinos na ostvarenje poslovnih ciljeva kroz veću kvalitetu proizvoda, odnosno usluga, bolju radnu učinkovitost i znatno manji broj grešaka te samim time manje troškove i preciznije isporuke što direktno utječe na zadovoljstvo korisnika i njihovo povjerenje.