Nalazite se na / Korisnička podrška

Televizija


  • Hoću li pri svakom uključivanju TV-a morati namještati sve postavke ispočetka i da li ću moći gledati sve televizijske kanale kao i prije?

    Ne, postavke su unaprijed namještene, a TV kanali su dostupni kao i prije.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    11 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Imam problem s uslugom Snimalica. Na koji način funkcioniraju usluge Snimalica i Timeshift na novom OptiTV sučelju?

    Trenutno je ove usluge moguće aktivirati samo pozivom u Službu za korisnike na besplatni broj 0800 0088. Aktivaciju usluga uskoro će biti moguće učiniti i putem OptiTV portala.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    8 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • HBO OD videoteka mi je vidljiva. Zbog čega ne mogu posuditi film iz videoteke?

    Za posudbu filma iz HBO OD videoteke potrebno je aktivirati HBO+CINEMAX paket. U ovom trenutku to je moguće učiniti putem poziva u Službu za korisnike na besplatni broj 0800 0088 ili preko OptiTV portala gdje je potrebno slijediti upute na TV ekranu.  

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    7 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Zašto ne vidim erotske kanale i erotsku videoteku?

    Na glavnom profilu je zadana razina sigurnosti 16+ što znači da su automatski skriveni svi sadržaji označeni 18+ (izrazito nasilni filmovi, erotski kanali, erotska videoteka). Ukoliko želite navedene sadržaje vidjeti bez ograničenja potrebno je urediti profil i namjestiti dobnu granicu 18+ na profilu „Glavni“ ili otvoriti novi profil koji će imati postavljenu dobnu granicu 18+.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    10 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Kako mogu namjestiti stavku roditeljska zaštita?

    Kroz donje stavke izbornika moguće je odabirati različite profile korisnika usluge (glavni profil, dječji profil,…), ali pod uvjetom da ste prethodno stvorili i podesili više različitih profila u postavkama pomoću funkcije „Mrežni čarobnjak“.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    6 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Kako mogu za vrijeme gledanja TV programa koristiti brzi izbornik za promjenu TV programa i pregled informacija o TV sadržajima?

    Za navigaciju putem brzog izbornika koristite navigacijsku tipku strelica lijevo, a za pregledavanje informacija o TV sadržajima koji se trenutačno prikazuju, koristite navigacijsku tipku strelica gore.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    8 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Ne snalazim se s navigacijskim tipkama na daljinskom upravljaču. Gdje se mogu pronaći upute?

    Detaljne upute o korištenju daljinskog upravljača možete pronaći na http://www.optitv.hr/default.aspx?id=870

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    5 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Slika na televizijskom ekranu mi je užeg formata. Kako da namjestim postavke formata na OptiTV-u?

    Nakon odabira stavke „Postavke“ odaberite stavku „Video i ekran“ koja će vam omogućiti podešavanje formata vašeg video zaslona.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    8 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Kako mogu povećati veličinu slova titlova na OptiTV-u?

    Što se tiče veličine slova, u izborniku pokušajte s promjenom rezolucije ili s prebacivanjem HD-a na SD.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    12 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Učinio sam promjene na svom OptiTV profilu. Zašto više ne vidim niti jedan kanal?

    Na profilu koji je aktivan treba provjeriti koja je dobna granica uključena. Sadržaj koji je iznad dobne granice nije vidljiv. Primjerice, ako je uključena dobna granica G, neće se moći vidjeti sadržaj koji je u programskom vodiču (EPG-u) označen razinama 6+,12+,16+ ili 18+, odnosno dio serija, svi erotski sadržaji i dr. Korisniku će se prikazati poruka koja će ga na to upozoravati. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    4 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Na koji način mogu urediti svoj korisnički profil na novom OptiTV sučelju?

    Odabirom stavke „Postavke“ iz gornjeg izbornika omogućuje vam se pristup postavkama OptiTV prijemnika i OptiTV usluge. Za odabir željene stavke izbornika koristite navigacijske tipke (strelice lijevo-desno).  Kako bi uredili svoj trenutni profil odaberite stavku „Profil“ te pokrenite stavku „Mrežni čarobnjak“.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    4 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Gdje mogu pronaći svoje korisničke podatke (Korisnički ID i lozinku)?

    Korisničke podatke i lozinku dobili ste u Optiminom pismu obavijesti na kućnu adresu. Također, navedene podatke moguće je dobiti i pozivom u Službu za korisnike na besplatni broj 0800 0088.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    9 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što napraviti ako mi se promijenio PIN ili ako mi više ne radi stari PIN?

    Tijekom nadogradnje na novi OptiTV sustav može doći do resetiranja PIN-a. Zadani PIN na svim profilima je 0000 te možete iskoristiti taj PIN za promjenu u željeni PIN kroz sučelje.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    2 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • HBO OD videoteka mi je vidljiva. Zbog čega ne mogu posuditi film iz videoteke?

    Za posudbu filma iz HBO OD videoteke potrebno je aktivirati HBO+CINEMAX paket. U ovom trenutku to je moguće učiniti putem poziva na besplatni broj 0800 0088, a tijekom jeseni bit će omogućena aktivacija putem IPTV sustava.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    2 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Zašto ne vidim titlove na filmovima i kanalima?

    U glavnom izborniku pod opcijom Titlovi potrebno je uključiti „Hrvatski“ kao jezik titlova.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    10 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što napraviti ako mi se promijenio PIN ili ako mi više ne radi stari PIN?

    Tijekom nadogradnje na novi OptiTV sustav može doći do resetiranja PIN-a. Zadani PIN na svim profilima je 0000 te možete iskoristiti taj PIN za promjenu u željeni PIN kroz sučelje.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    9 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Učinio sam promjene na svom OptiTV profilu. Zašto više ne vidim niti jedan kanal?

    Na profilu koji je aktivan treba provjeriti koja je dobna granica uključena. Sadržaj koji je iznad dobne granice nije vidljiv. Primjerice, ako je uključena dobna granica G, neće se moći vidjeti sadržaj koji je u programskom vodiču (EPG-u) označen razinama 6+,12+,16+ ili 18+, odnosno dio serija, svi erotski sadržaji i dr. Korisniku će se prikazati poruka koja će ga na to upozoravati. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    2 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Zašto ne vidim erotske kanale i erotsku videoteku?

    Na glavnom profilu je zadana razina sigurnosti 16+ što znači da su automatski skriveni svi sadržaji označeni 18+ (izrazito nasilni filmovi, erotski kanali, erotska videoteka). Ukoliko želite navedene sadržaje vidjeti bez ograničenja potrebno je urediti profil i namjestiti dobnu granicu 18+ na profilu „Glavni“ ili otvoriti novi profil koji će imati postavljenu dobnu granicu 18+.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    7 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Je li moguće privremeno isključiti samo uslugu TV?

    Ovisi na koji način je usluga ugovorena. Ukoliko je usluga ugovorena pojedinačno, moguće je, a u sklopu O paketa nije moguće isključiti samo TV uslugu.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    73 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Naplaćuje li se zamjenska korisnička oprema u slučaju kvara postojeće korisničke opreme?

    Ovisi o tome je li oprema kupljena ili u najmu. OT će korisničku opremu unutar garantnog roka zamijeniti bez naknade. U slučaju da je garantni rok istekao ili je kvar na korisničkoj opremi uzrokovan krivnjom korisnika, zamjenska oprema bit će naplaćena sukladno važećem cjeniku Optima Telekoma.  U slučaju kad je oprema u najmu, opremu koja nije namjerno oštećena, Optima Telekom će uvijek zamijeniti u svojem trošku, dok će namjerno oštećena i upropaštena oprema biti naplaćena prema cjeniku.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    45 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što učiniti pri kvaru korisničke opreme?

    Prijavite kvar na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Poduzet ćemo sve kako bismo Vam omogućili nesmetano korištenje ugovorenih usluga. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    50 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što učiniti ukoliko razina kvalitete OptiTV usluge nije zadovoljavajuća (npr. primjećene su greške u prikazu slike ili greške u reprodukciji zvuka)?

    Prijavite smetnju na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Poduzet ćemo sve kako bi se provjerile eventualne smetnje i neujednačenosti. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    47 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što se događa sa starim modemom ukoliko se korisniku mora instalirati novi modem s predefiniranim OptiTV postavkama?

    Stari modem korisnik je kupio pri ugovaranju ADSL usluge i njegovo je vlasništvo. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    45 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što sve spada u korisničku opremu i čije je ona vlasništvo?

    Ovisi o modelu. Korisnička oprema objedinjuje ADSL modem i djelitelj (splitter), koji su vlasništvo korisnika ili Optima Telekoma ukoliko je korisnik odabrao najam te Set Top Box (OptiTV prijamnik), koji je vlasništvo Optima Telekoma. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    57 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Ako mi se uništi daljinski vlastitom greškom, može li se zamijeniti i po kojoj cijeni?

    Prema cjeniku zamjena se naplaćuje ovisno o vremenskom razdoblju korištenja usluge.

    Ukoliko je došlo do uništenja unutar :

    • Prve godine cijena je 150,00 kn
    • Druge godine 112,50
    • Treće godine 75,00 kn
    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    58 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Mogu li zatražiti uslugu TV-a bez telefona i interneta?

    Možete.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    204 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Moram li potpisati ugovor na 24 mjeseca?

    Ne morate. Možete potpisati ugovor:

    • Bez ugovorne obveze
    • Uz ugovor na 12 mjeseci
    • Uz ugovor na 24 mjeseca
    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    102 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Gdje mogu vidjeti popis kanala koje imate u ponudi?

    Na našoj Opti TV stranici.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    61 korisnik je označio ovo kao korisno.
  • Imate li kanale u HD rezoluciji?

    U našoj ponudi je trenutno 6 HD kanala. Ponudu nastojimo proširiti.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    53 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Ako sam nešto propustio pogledati, mogu li nekako vratiti program unatrag?

    Da, ukoliko imate uključenu snimalicu putem usluge „time shift“, moguće je na određenim programima (do 24h unatrag).

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    50 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koja je cijena instalacije opreme?

    Samoinstalacijski paket šalje se besplatno, a cijena instalacije od strane OT tehničara je 562,50 kn.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    73 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Kolika je cijena filma u videoteci?

    Cijena filma, ovisno o naslovu, kreće se od 5 – 15 Kn.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    55 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Mogu li više TV-a spojiti na jedan Vaš uređaj za gledanje televizije?

    Ne, ali dodatni TV prijemnik možete osigurati pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 00 88 ili na prodajnim mjestima Optima Telekoma.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    107 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koje kanale mogu snimati i naplaćuje li se to?

    Usluga snimanja je moguća ukoliko ju pojedini distributeri dozvoljavaju na svojim kanalima (40-ak kanala). 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    52 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Moram li i dalje plaćati HRT pretplatu ukoliko sam korisnik vaše TV usluge?

    Da, prema Zakonu o Hrvatskoj radio-televiziji NN 43/92 (pročišćeni tekst) i NN 24/96 (izmjene i dopune). 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    131 korisnik je označio ovo kao korisno.
  • Jesu li svi programi prevedeni na hrvatski jezik?

    Većina programa je prevedena.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    113 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koliko kanala imate u osnovnom paketu?

    U osnovnom paketu imamo više od 85 TV i 16 radijskih kanala.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    149 korisnika je označilo ovo kao korisno.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje?

Pokušajte pretražiti bazu pitanja.

Ako još uvijek ne možete naći odgovor, pošaljite upit službi za korisnike.

pošalji upit

Moja Optima

  • Provjeri stanje računa
  • Pregledaj ispis poziva
  • Aktiviraj e-Račun
  • Aktiviraj Snimalicu
  • Aktiviraj UM fax