Nalazite se na / Korisnička podrška

Televizija


  • Je li moguće privremeno isključiti samo uslugu TV?

    Ovisi na koji način je usluga ugovorena. Ukoliko je usluga ugovorena pojedinačno, moguće je, a u sklopu O paketa nije moguće isključiti samo TV uslugu.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    66 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Naplaćuje li se zamjenska korisnička oprema u slučaju kvara postojeće korisničke opreme?

    Ovisi o tome je li oprema kupljena ili u najmu. OT će korisničku opremu unutar garantnog roka zamijeniti bez naknade. U slučaju da je garantni rok istekao ili je kvar na korisničkoj opremi uzrokovan krivnjom korisnika, zamjenska oprema bit će naplaćena sukladno važećem cjeniku Optima Telekoma.  U slučaju kad je oprema u najmu, opremu koja nije namjerno oštećena, Optima Telekom će uvijek zamijeniti u svojem trošku, dok će namjerno oštećena i upropaštena oprema biti naplaćena prema cjeniku.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    44 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što učiniti pri kvaru korisničke opreme?

    Prijavite kvar na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Poduzet ćemo sve kako bismo Vam omogućili nesmetano korištenje ugovorenih usluga. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    48 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što učiniti ukoliko razina kvalitete OptiTV usluge nije zadovoljavajuća (npr. primjećene su greške u prikazu slike ili greške u reprodukciji zvuka)?

    Prijavite smetnju na besplatni broj Službe za korisnike Optima Telekoma 0800 0088. Poduzet ćemo sve kako bi se provjerile eventualne smetnje i neujednačenosti. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    43 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što se događa sa starim modemom ukoliko se korisniku mora instalirati novi modem s predefiniranim OptiTV postavkama?

    Stari modem korisnik je kupio pri ugovaranju ADSL usluge i njegovo je vlasništvo. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    39 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Što sve spada u korisničku opremu i čije je ona vlasništvo?

    Ovisi o modelu. Korisnička oprema objedinjuje ADSL modem i djelitelj (splitter), koji su vlasništvo korisnika ili Optima Telekoma ukoliko je korisnik odabrao najam te Set Top Box (OptiTV prijamnik), koji je vlasništvo Optima Telekoma. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    54 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Ako mi se uništi daljinski vlastitom greškom, može li se zamijeniti i po kojoj cijeni?

    Prema cjeniku zamjena se naplaćuje ovisno o vremenskom razdoblju korištenja usluge.

    Ukoliko je došlo do uništenja unutar :

    • Prve godine cijena je 150,00 kn
    • Druge godine 112,50
    • Treće godine 75,00 kn
    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    50 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Mogu li zatražiti uslugu TV-a bez telefona i interneta?

    Možete.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    191 korisnik je označio ovo kao korisno.
  • Moram li potpisati ugovor na 24 mjeseca?

    Ne morate. Možete potpisati ugovor:

    • Bez ugovorne obveze
    • Uz ugovor na 12 mjeseci
    • Uz ugovor na 24 mjeseca
    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    94 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Gdje mogu vidjeti popis kanala koje imate u ponudi?

    Na našoj Opti TV stranici.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    53 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Imate li kanale u HD rezoluciji?

    U našoj ponudi je trenutno 6 HD kanala. Ponudu nastojimo proširiti.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    47 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Ako sam nešto propustio pogledati, mogu li nekako vratiti program unatrag?

    Da, ukoliko imate uključenu snimalicu putem usluge „time shift“, moguće je na određenim programima (do 24h unatrag).

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    43 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koja je cijena instalacije opreme?

    Samoinstalacijski paket šalje se besplatno, a cijena instalacije od strane OT tehničara je 562,50 kn.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    69 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Kolika je cijena filma u videoteci?

    Cijena filma, ovisno o naslovu, kreće se od 5 – 15 Kn.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    51 korisnik je označio ovo kao korisno.
  • Mogu li više TV-a spojiti na jedan Vaš uređaj za gledanje televizije?

    Ne, ali dodatni TV prijemnik možete osigurati pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 00 88 ili na prodajnim mjestima Optima Telekoma.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    94 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koje kanale mogu snimati i naplaćuje li se to?

    Usluga snimanja je moguća ukoliko ju pojedini distributeri dozvoljavaju na svojim kanalima (40-ak kanala). 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    44 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Moram li i dalje plaćati HRT pretplatu ukoliko sam korisnik vaše TV usluge?

    Da, prema Zakonu o Hrvatskoj radio-televiziji NN 43/92 (pročišćeni tekst) i NN 24/96 (izmjene i dopune). 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    116 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Jesu li svi programi prevedeni na hrvatski jezik?

    Većina programa je prevedena.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    103 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koliko kanala imate u osnovnom paketu?

    U osnovnom paketu imamo više od 80 TV kanala.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    126 korisnika je označilo ovo kao korisno.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje?

Pokušajte pretražiti bazu pitanja.

Ako još uvijek ne možete naći odgovor, pošaljite upit službi za korisnike.

pošalji upit

Moja Optima

  • Provjeri stanje računa
  • Pregledaj ispis poziva
  • Aktiviraj e-Račun
  • Aktiviraj Snimalicu
  • Aktiviraj UM fax