Nalazite se na / Korisnička podrška

Internet


  • Dobivam li kao korisnik usluge širokopojasnog pristupa internetu trajnu mogućnost korištenja javne dinamičke IPv4 adrese

    Obzirom na globalnu potrošnju i raspoloživost javnih IPv4 adresa, Optima Telekom ali i drugi operatori primorani su određeni udio korisnika povezati na internet putem tzv. CGN (Carrier Grade NAT) sustava. Ukoliko imate potrebu trajnog korištenja javne dinamičke IPv4 adrese, popunjeni i potpisani obrazac Zahtjeva za korištenje javne dinamičke IPv4 adrese, pošaljite poštom na:

    OT-Optima Telekom d.d.
    Bani 75a, Buzin
    10000 Zagreb

    ili

    OT-Optima Telekom d.d.
    P.P. 68
    10000 Zagreb

    Logičnim korakom i prelaskom na korištenje IPv6 adresa u bliskoj budućnosti, Optima Telekom će svim korisnicima ponovno standardno omogućiti trajno korištenje javnih IP adresa

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    67 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Je li moguće privremeno isključiti samo internet?

    Ovisi na koji način je usluga ugovorena. Ukoliko je usluga ugovorena pojedinačno, moguće je, a u sklopu O paketa nije moguće isključiti samo internet.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    97 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koji su Optimini mail i news poslužitelji te DNS-ovi?

    Poslužitelj odlazne pošte (outgoing): mail.optinet.hr
    Poslužitelj dolazne pošte (incoming): pop.optinet.hr
    News poslužitelj: news.optinet.hr
    DNS-ovi: 85.114.32.785.114.32.8

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    106 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Instalirana mi je sva potrebna oprema za širokopojasni pristup internetu, no ne znam kako podesiti računalo za povezivanje na internet i čitanje e-mail pošte. Možete li mi pomoći?

    Za pomoć u korištenju OptiDSL usluge nazovite besplatni telefon Službe za korisnike 0800 0088 i birajte 4 za Internet helpdesk, ili potražite detaljne upute ovdje.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    39 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Moje računalo nema mrežnu karticu. Kako mogu povezati svoje računalo s ADSL modemom?

    Vjerojatno je najjeftinije rješenje nabava mrežne kartice u slobodnoj prodaji. Također, možete se povezati i preko WLAN modema bežično, preko USB WLAN adaptera.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    43 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Imam CARNet paket, ali ne radi trenutno. Imam li drugih mogućnosti spajanja na internet?

    Uvijek se možete spojiti s OT podacima, pri čemu će Vam brzina ADSL-a biti 4 Mbps, a paket prometa se naplaćuje u koracima od 2 GB.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    44 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Mogu li uz internet uslugu koristiti statičku IP adresu?

    Kao i kod drugih operatora, Optima Telekom dodjeljuje Vam dinamičku IP adresu tijekom 24-satnog intervala spajanja na internet. Ukoliko vam treba statička IP adresa, možete ju zatražiti, uz plaćanje dodatne naknade.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    28 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koliko dugo se čeka aktivacija usluga nakon potpisivanja zahtjeva?

    Ovisi o tehničkim uvjetima, ali nikako duže od 30 dana od trenutka kada vas Optima Telekom obavijesti o tome da je zahtjev prihvaćen.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    121 korisnik je označio ovo kao korisno.
  • Imam 3 računala. Moram li onda uzeti i 3 modema?

    Ne.  Moguće je koristiti samo jedan modem za više računala.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    151 korisnik je označio ovo kao korisno.
  • Mogu li zatražiti samo internet bez telefona?

    Možete.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    936 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koliko najviše mail adresa mogu koristiti na jednom računu?

    Na jednom računu moguće je imati do 5 mail adresa.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    118 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Naplaćuje li se vrijeme provedeno na internetu?

    Ne.  Kod ADSL usluge plaćate samo brzinu prijenosa podataka i naknadu za promet.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    163 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Postoji li kakav povoljniji paket za studente?

    Da. To je OptiCarnet - usluga namijenjena isključivo korisnicima iz sustava školstva i visoke naobrazbe te učeničkih domova koji posjeduju identitet u sustavu AAI@EduHr potreban za proces autentikacije i autorizacije (korisničko ime i lozinka). Pozovite besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088 kako biste dobili detaljnije informacije.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    102 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Je li Vaš modem žični ili bežični?

    Svi modemi u ponudi su bežični, ali i s mogućnošću spajanja do dva računala žično.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    169 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Na koju mail adresu se mogu obratiti ako imam upita za podršku?

    Možete se obratiti na mail podrska@optinet.hr

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    56 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Gdje mogu provjeriti trenutno ostvareni internet promet?

    Potrošnju možete u svakom trenutku provjeriti na Korisničkim stranicama ili pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 0088. 

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    98 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Hoće li mi se što naplatiti, ako u mjesecu nije ostvareno niti jedno spajanje na internet?

    Ukoliko nije ostvareno niti jedno spajanje, naplatit će se samo brzina (s obzirom da je većina modema podešena tako da se automatski spajaju, potrebno ih je ugasiti kako biste onemogućili spajanje)

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    129 korisnika je označilo ovo kao korisno.
  • Koliko puta mjesečno mogu promijeniti paket prometa/brzine, i koliko se to naplaćuje?

    Možete jednom mjesečno. Promjena se ne naplaćuje.

    Je li vam ova informacija pomogla? DA / NE.
    289 korisnika je označilo ovo kao korisno.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje?

Pokušajte pretražiti bazu pitanja.

Ako još uvijek ne možete naći odgovor, pošaljite upit službi za korisnike.

pošalji upit

Moja Optima

  • Provjeri stanje računa
  • Pregledaj ispis poziva
  • Aktiviraj e-Račun
  • Aktiviraj Snimalicu
  • Aktiviraj UM fax